Gå til innhold

Jeg bllr seriøst kvalm av tanken på sex med samboeren min... What to do?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er som søsken/gode venner føler jeg. Det å skulle kysse mannen føles feil, lurer på om det kan ha noe med at vi aldri holder omkring hverandre, aldri en klem eller et kyss. Ser at andre menn kan legge hånden over skulderen, på låret etc, når vi er borte. Aldri noe slikt her. Aldri et "hvor fin du var", ingenting. Om kvelden ligger vi i hver vår sofa, han på tlf, jeg ser TV. Vi ga hverandre et kyss på munnen etter fødselen til den minste, og han begynner å bli stor nå, så det er lenge siden. 

Jeg kunne vel og gitt han en klem og kyss, men jeg føler det blir unaturlig.. 

Forholdet tralter og går, han nevnte det i en krangel at vi ikke har det bra, at vi ikke har sex blant annet. Jeg nevnte det til han da og, som så mange ganger før, at vi er jo ikke borti hverandre, så det blir veldig rart å ha sex når vi aldri rører hverandre. 

Så til hva jeg lurer på 😅 må jeg bare kjøre på med sex? Bare tvinge meg? Altså tanken på at han skal ligge oppå meg å jokke, helt uten lidenskapelige følelser gjør at jeg føler meg ekkel... 😩😩😩

Jeg ammer, om det skulle ha noe å si for saken!

Anonymkode: fbee7...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat samme her, vi bor sammen som søsken. Ikke hatt sex på to år faktisk. Det er ikke bare meg, like mye han som ikke bryr seg. En kyss på kinnet i ny og ne er alt. Jeg savner det heller ikke. Egentlig håper jeg han vil skilles, men så lenge han har det konfortabelt så skjer det nok ikke noe. 

Anonymkode: 9a3e0...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat samme her, vi bor sammen som søsken. Ikke hatt sex på to år faktisk. Det er ikke bare meg, like mye han som ikke bryr seg. En kyss på kinnet i ny og ne er alt. Jeg savner det heller ikke. Egentlig håper jeg han vil skilles, men så lenge han har det konfortabelt så skjer det nok ikke noe. 

Anonymkode: 9a3e0...925

Å skremmende så likt da! 

Nesten to år her og.. Først gjennom graviditet, så nå med baby. Savner det heller ikke en smule... 

Men hadde vært godt med en mann som begjærte meg, en som holdt rundt meg med sine sterke armer og kysset meg i nakken.. 

Men i stedet er han blitt til en som jeg blir kvalm av å se i dusjen.. Jeg irriterer meg over alt han gjør. Ungene har aldri sett oss kysse.... 

Anonymkode: fbee7...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også sånn. Jeg klarer ikke å se han naken. Før hadde jeg stor sexlyst, nå ingenting. Byr meg i mot å skulle ha sex med han. Men hverdagen fungerer godt og vi samarbeider bra.

Anonymkode: bba08...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det litt sånn etter første, men det gikk over. Måtte reparere på forholdet (ikke hverdagen - den fungerte bra) så gikk det seg til. Jeg tvang meg ikke til sex men til å gi fysisk nærhet, en klem hist og pist liksom. Fikk pratet sammen og så etterhvert ble vi kjærester igjen. 

Anonymkode: c05e9...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som kan jobbes med, men da krever det innsats fra begge to. Det første er vel å begynne med daglige kjærtegn, som klemmer og sitte litt i armkroken osv. Så kysse litt, og etter hvert kanskje kline litt. Så være sammen uten klær, men uten sex. Massasje, stryking, ta et bad/dusje sammen osv. Da er det mulig lysten kommer etter hvert.
Men må jo påpeke at det er mange som ikke eier lyst så lenge de ammer, det er jo litt unntakstilstand og man føler seg gjerne litt mettet på fysisk kontakt.

Anonymkode: e1556...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dere må bare hoppe i det. Hvis det går for lang tid mellom hver gang vi har sex, føles det kleint. 

Nå etter 2 mnd, kom han å gå meg et nattakyss i sofaen, førte det ene med det andre. Det var helt fantastisk! Alle følelsene kom tilbake. 

Søvn avler søvn. Sex avler sex. 

Anonymkode: b0c0c...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 23.32, Anonym bruker skrev:

Jeg tror dere må bare hoppe i det. Hvis det går for lang tid mellom hver gang vi har sex, føles det kleint. 

Nå etter 2 mnd, kom han å gå meg et nattakyss i sofaen, førte det ene med det andre. Det var helt fantastisk! Alle følelsene kom tilbake. 

Søvn avler søvn. Sex avler sex. 

Anonymkode: b0c0c...4e2

Men jeg får det slik at jeg får gysninger med tanken på at han skal være borti meg.. om natten når jeg ammer, og kommer borti han hud mot hud føles det bare så rart... Må sikkert bare hoppe i det.

Men siden han er den som vil ha sex, må ikke han jobbe for det da? Gi meg en klem, kyss. Ikke bare bli sur for at vi ikke har sex. 

Anonymkode: fbee7...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart det går dritt med så dårlig kommunikasjon! Ta tak i situasjonen og bestill time hos en parterapeut og gjør noe med det! For et nitrist liv. I tillegg har dere barn, dere skylder dem å gi dette en sjangse. Om mannen ikke ivrer etter å få det bedre gir det ikke deg fripass til å ignorerer situasjonen. Dette er jo bare tafatt og dumt.

Anonymkode: 24195...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lignende følelser.

Min mann kan virkelig ikke kysse, så det er en tapt sak. Han vet imidlertid heller ikke hva forspill er, og tror i tillegg at det kun er menn som har sexlyst (og kvinner skal tilfredsstille denne lysten ved å gjøre seg tilgjengelige). Seriøst.

Han jobber mye og sitter på og med telefonen når han er hjemom. Er litt med barna innimellom. Vasker gulv en gang i måneden. Det er det.

Og så synes han det er rart jeg ikke "gjør meg tilgjengelig". 

Anonymkode: 8606c...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg får det slik at jeg får gysninger med tanken på at han skal være borti meg.. om natten når jeg ammer, og kommer borti han hud mot hud føles det bare så rart... Må sikkert bare hoppe i det.

Men siden han er den som vil ha sex, må ikke han jobbe for det da? Gi meg en klem, kyss. Ikke bare bli sur for at vi ikke har sex. 

Anonymkode: fbee7...d06

Jo, han må også gi litt av seg selv. 

Og mange er som du, får aversjon mens de ammer. Når du slutter med det, blir kroppen litt mer normal. 

Anonymkode: 788f4...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har vi det og, etter jeg ble gravid og fødte. Er to år siden fødsel i juni...

Vi har sex i blant, men det er fordi jeg kjenner forholdet trenger nærkontakt. 

Vi holder aldri rundt hverandre. Ligger i hver vår ende av sofaen, samme i senga. Jeg prøver å «flørte» litt med han, men han viser null tegn til interesse. Og fordi han ikke har noe interesse, hvorfor skal jeg da vise interesse? Hvis jeg har påpekt noe i denne kategorien hender det seg jeg får et kyss hvis han sier hadet. 

Men det skal sies at denne avvisende holdningen fra han, gjør at jeg får veldig dårlig selvbilde. Jeg ser på kroppen min og tenker at det ikke er noe rart at han ikke vil ha meg. At han aldri sier at jeg fin, fordi det er jo faktisk ikke sant. Jeg har litt overflødig hud og ekstra fett på kroppen, er ikke tjukk, bruker M i klær. Men jeg føler jeg bør se ut som en supermodell om jeg skal få «frivillig» sex fra hans side. Stram rumpe, flat mage, veltrente lår og armer... 

Anonymkode: 6e278...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo leit at vi er flere da. Og saken blir jo da hvordan dette skal løses. Det med å gi hverandre kjærtegn i hverdagen er fint.. Aldri en blomst, en gave.. Kunne vært flink selv og, men er litt gammeldags, og vil at han skal være mannen. Vil at han skal være litt handy og fikse og, men han er en tiltaksløs mann med ti tommeltotter, og dette er også turn off. Jeg føler at jeg bare ser hans feil dessverre, og det føler nok han og🙁

Anonymkode: fbee7...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...