Gå til innhold

Er online sex utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tonpersoner som er gift på hver sin kant, deler fantasier med hverandre online. 

Er dette utroskap? 

De kommer aldri til å møtes i det virkelige liv. 

Anonymkode: b2c54...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Én ting er å snakke om sex med ei venninne, men å dele fantasier og hva man ønsker er ikke i den samtalen for min del. Å snakke med en annen om hva man ønsker er langt over streken, så lenge man blir tent av det som blir sagt. Jeg hadde ikke likt at mannen min hadde gjort det, og hadde ikke hatt tillit til hva annet han kunne funnet på.

Anonymkode: 835d8...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg virkelig ikke likt!

Så da måtte han gjort det helt i skjul. 

Anonymkode: 10cd2...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utroskap for meg. Hadde jeg gjort det når jeg var i et forhold ville det vært fordi jeg var følelsesmessig ferdig med mannen og uansett på vei ut av forholdet. Men jeg har også for stor respekt for en jeg har valgt å leve med til å gjøre noe slikt. Ingen problemer med å vente til jeg blir singel.

Er det du som ikke vil jobbe med forholdet til mannen din og som har kontakt med yoga-mannen i USA?

Anonymkode: 12423...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er "på hue og ræva ut"-materiale for min del i hvert fall, helt uavhengig av om det kan kalles utroskap eller ikke. Noe så pinlig.

Anonymkode: 53d67...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall sykt primitivt, og ikke noe jeg hadde satt pris på hos en partner. Jeg forventer hjerne.

Anonymkode: e5700...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Én ting er å snakke om sex med ei venninne, men å dele fantasier og hva man ønsker er ikke i den samtalen for min del. Å snakke med en annen om hva man ønsker er langt over streken, så lenge man blir tent av det som blir sagt. Jeg hadde ikke likt at mannen min hadde gjort det, og hadde ikke hatt tillit til hva annet han kunne funnet på.

Anonymkode: 835d8...a52

Ikke innafor å diskutere sex med venninne

Hvorfor skulle de det?

Anonymkode: 29264...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser jo også at det er en form for utroskap. Men, syntes det er verre å ha et forhold på si i det virkelige liv. 

Anonymkode: b2c54...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg ser jo også at det er en form for utroskap. Men, syntes det er verre å ha et forhold på si i det virkelige liv. 

Anonymkode: b2c54...267

Det er like ille.

Anonymkode: 67b7c...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke gjort barna mine til skilsmissebarn pga noe slikt, men det er skikkelig tapermateriale og harryopplegg. Og det hadde jeg latt den andre få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NEI. Kun fysisk er utro

Anonymkode: b47fb...967

Hvem har bestemt det?

Anonymkode: 6ce53...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem har bestemt det?

Anonymkode: 6ce53...1d7

spesielt og kalle dette utroskap, mener jeg

Anonymkode: b47fb...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...