Gå til innhold

Kan man slette et innlegg man selv har skrevet ?


Aluminate

Anbefalte innlegg

Er det mulig å slette et innlegg man selv har skrevet ? 

Hvis man sletter kontoen sin, blir innleggene man har skrevet borte da ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Admin kan gi deg helt korrekt svar i morgen vil jeg tro, men du kan ikke slette innlegg du har skrevet. Sletter du kontoen din, blir ikke innleggene dine slettet.

Anonymkode: ee2db...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet med nick kan du fjerne taksten i innlegget. Altså, redigere det bort. 

Har du skrevet som anonym er det ikke noe du får gjort. Innlegget blir ikke borte om du sletter profilen din.

Anonymkode: 55f96...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du skrevet med nick kan du fjerne taksten i innlegget. Altså, redigere det bort. 

Har du skrevet som anonym er det ikke noe du får gjort. Innlegget blir ikke borte om du sletter profilen din.

Anonymkode: 55f96...524

Det er vel bare innen en time eller noe sånt?

Anonymkode: ee2db...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel bare innen en time eller noe sånt?

Anonymkode: ee2db...411

Da er det noe nytt. En gang, begynner å bli noen år siden, gikk jeg tilbake og redigerte/fjernet flere innlegg jeg hadde i en tråd som tok helt av. Det var måneder tilbake fra da det opprinnelig ble skrevet.

Anonymkode: 55f96...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det stemmer som flere sier her, at du ikke kan slette egne innlegg. Har du skrevet med brukernavn kan du i løpet av den første timen redigere det. Sånn har det vært en del år nå, men det er godt mulig tidsintervallen har vært lengre tidligere. Hvis du har skrevet som anonym og ønsker en tråd slettet, sender du pm til meg eller administrator Ann Christin, og så blir det tatt en vurdering på om tråden slettes eller evt redigeres. Du må også sende PM om at du ønsker å få brukeren din slettet. (Å slette en bruker fører ikke til at innlegg blir slettet automatisk).

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...