Gå til innhold

Inspirert av 1.80 tråden; der er jo alle sykt tynne!! Hvor mye veier du som er ca. 1.63-1.65


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

164 og ca 54 kg. Teller makroer og spiser 1715 kalorier daglig, som jeg går ned av. Trener nesten hver dag, styrke 5 dager og kardio/HIIT 1 dag. 

Anonymkode: b28c5...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du er dum, men det går det dessverre ikke an å gjøre noe med🤔

Anonymkode: b5b29...920

Oh... Burn...

Anonymkode: 34318...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165. Akkurat nå er jeg mellom 67 og 68 kg. Holder på å gå ned 10 kg. og er snart 7 kg ned siden 1. januar,

Har hatt mest kilo rundt magen og er nå 15 cm mindre i livvidde.

Går ikke så fort, men jeg går da ned. Snart innenfor normalvekt. Går på moderat lavkarbo.

Anonymkode: 944c0...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi som er 180 ønsker kanskje i større grad å være tynne.... vi blir jo bombefly-vertinner om vi er kraftige i tillegg til å være lange!

Anonymkode: cd8aa...b6a

Tvert i mot. Jeg synes høye kvinner bærer overvekt på en helt annen måte enn lave kvinner. Nå snakker jeg 10-15 kg overvekt, ikke 50 kg. 

Anonymkode: 7103c...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du bør ikke spise mindre enn du allerede gjør. Øk heller aktiviteten. For hvert kg du går ned i vekt vil du ha mindre belastning når du løper/går tur, og da må du kanskje løpe/gå litt lenger for å få samme effekten av treningen som når du var 4 kg tyngre.

Anonymkode: f1ff2...eda

Jeg regnet faktisk feil også. Spiser ca 1000. Ja, jeg får bevege meg enda mer. Takk 😊

Anonymkode: 835c5...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm og 62 kilo. Har for mye mage, rumpe og lår, samt store putter. Er på vei ned, og vil ikke stoppe før jeg er hvert fall 55 kilo. Er langt fra tynn, så det er utrolig hvor forskjellig vi bærer vekten vår. 

Anonymkode: b987c...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

56 kg

Anonymkode: 8960a...576

163 høy, gravid uke 10.

Anonymkode: 8960a...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

162 høy, veier 107 kg, gravid i 5 måned...

Anonymkode: aea70...4a7

Oi!

Anonymkode: 1f911...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

165, 70 kg. Synes jeg er fin, jeg. 

Like fin som meg tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi!

Anonymkode: 1f911...ca6

Hva da oi?

Anonymkode: 9f965...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi!

Anonymkode: 1f911...ca6

Ja det er ikke akkurat optimalt for helsa. Men i forskjell til alle de slanke flotte damene som svarer her er jeg likevel komfortabel med kroppen min.

Anonymkode: aea70...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva da oi?

Anonymkode: 9f965...057

Ikke jeg som skrev oi, men vil tro det er fordi den hun sa det til er overvektig med over 40 i bmi og dermed helsefarlig overvektig - både for egen del og ikke minst for babyens del også. Det er jo bare trist å ikke gå ned i vekt før man får barn når man vet at man utsetter barnet for helserisikoer både under svangerskap, fødsel og senere i livet.

Til hun det gjelder - be om hjelp om du ikke allerede har det, pass på kostholdet ditt og ikke gå opp i vekt i svangerskapet. Og gjør noe med vekta etter du er ferdig å amme slik at barnet ditt får en frisk mamma :)

Anonymkode: 1f361...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg som skrev oi, men vil tro det er fordi den hun sa det til er overvektig med over 40 i bmi og dermed helsefarlig overvektig - både for egen del og ikke minst for babyens del også. Det er jo bare trist å ikke gå ned i vekt før man får barn når man vet at man utsetter barnet for helserisikoer både under svangerskap, fødsel og senere i livet.

Til hun det gjelder - be om hjelp om du ikke allerede har det, pass på kostholdet ditt og ikke gå opp i vekt i svangerskapet. Og gjør noe med vekta etter du er ferdig å amme slik at barnet ditt får en frisk mamma :)

Anonymkode: 1f361...e16

Akkurat mitt poeng. Å være komfortabel med kroppen sin med den overvekten er jo helt sykt og bare trist. Håper virkelig ikke hun får komplikasjoner under fødsel. 

Anonymkode: 1f911...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

171 og nå 59/60. Altfor mye for meg nå, må ned til 56 for å være fin. På 53 er jeg perfekt men som 40+ åring gidder jeg ikke gå dit igjen, for tynn på voksne damer er ikke alltid lekkert i ansiktet. Men 55-56 og passe trent 👍🏻

Anonymkode: 533cd...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat mitt poeng. Å være komfortabel med kroppen sin med den overvekten er jo helt sykt og bare trist. Håper virkelig ikke hun får komplikasjoner under fødsel. 

Anonymkode: 1f911...ca6

Det sykeste er jo at man må bry seg med alle andre støtt! Det er ikke mulig en gang at vedkommende selv ikke vet alt dette fra før og dere hjelper garantert ikke!

Anonymkode: 9f965...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 og 68 kg. Størrelse S/M i klær, trener 6 dager i uken. Spiser bra og riktig. Mye muskler. Egentlig ganske fornøyd med meg selv, kan sikkert få litt lavere fettprosent, men har ingen planer om å jobbe spesielt hardt for det. 

Anonymkode: 36bcf...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...