Gå til innhold

Inspirert av 1.80 tråden; der er jo alle sykt tynne!! Hvor mye veier du som er ca. 1.63-1.65


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi som er 180 ønsker kanskje i større grad å være tynne.... vi blir jo bombefly-vertinner om vi er kraftige i tillegg til å være lange!

Anonymkode: cd8aa...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1,62 og veier 49-52kg alt ettersom. Fikk barn nr2 for 6mnd siden, og veier nå ca 57kg. Regner med at det går seg til med litt trilleturer til sommeren :) 

Anonymkode: 71a2e...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og veier 66 kg. Det syns jeg er akkurat passe. Jeg bruker str S/ M i klær, har ingen helseplager og har ingen komplekser for størrelse. 

For 2 år siden veide jeg 76. Det var jeg ikke komfortabel med, og har lagt om livsstilen. Det siste året har jeg vært stabil her jeg er nå.

Anonymkode: 69524...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

164 og 76kg. Føler meg som ei dundre på hundre🙄 Skal ned til rundt 62. Trives best rundt den vekta, da har jeg fremdeles både pupper og rumpe😄 Har allerede gått ned over 20kg, men de siste 10-15kg går innmari tregt! 

Anonymkode: 3b483...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 og 73 kg nå. - ALT for mye!! Vil ned 13 kg i allefall.  Er bare litt dårlig på viljestyrke og litt for glad i mat... :nei:

Anonymkode: 1369f...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 og 65 kilo. Det er ialle fall 5 kg for mye. Vil ned det til sommeren, men egentlig vil jeg ligge på 55-57. Klarer jeg under 60 er jeg fornøyd :)

Anonymkode: 79756...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt lengre jeg da, men mine 170cm men veier 80kg!! Jobber med saken.. og håper det ordner seg etterhvert. 

 

Men på tross av høy vekt og høy BMI så er fett prosenten min innenfor normal området. Så jeg bør ikke gå ned alt for mye :) 

Anonymkode: cef9f...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 og 63 kilo. Ganske fornøyd med mye fett rundt magen. Trener endel for tiden og prøver unngå de verste kalorifellene for å forsøke kvitte meg med magefettet som er helsefarlig. Tenker meg ca ned til 60 kilo om jeg klarer.

Anonymkode: fe1f3...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 162 og 54 kg. Trener 4-5 ganger i uken, både cardio og styrke så har veldig lite fett på kroppen. Kan se definerte magemuskler under post-graviditet skrukkehuden. Haha. 

Anonymkode: 168b5...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 cm og veier 75 kg. Gått ned 4 kg i det siste. Denne kroppen  vil ikke ned mer. Spiser lite og sunt. Beveger meg mer. Stresser mindre. Men tar endel medisiner. 

Det jeg merker mest, er midjemålet. Var 100 cm (!) For 2 uker siden. Nå er jeg nede i 92. 

Vil ned til 68 kg. 

Anonymkode: 835c5...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 168 cm og veier 75 kg. Gått ned 4 kg i det siste. Denne kroppen  vil ikke ned mer. Spiser lite og sunt. Beveger meg mer. Stresser mindre. Men tar endel medisiner. 

Det jeg merker mest, er midjemålet. Var 100 cm (!) For 2 uker siden. Nå er jeg nede i 92. 

Vil ned til 68 kg. 

Anonymkode: 835c5...0f0

Jeg spiser 1500 cal regnet jeg ut nå, men må vel ned i cal.

Anonymkode: 835c5...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spiser 1500 cal regnet jeg ut nå, men må vel ned i cal.

Anonymkode: 835c5...0f0

Du bør ikke spise mindre enn du allerede gjør. Øk heller aktiviteten. For hvert kg du går ned i vekt vil du ha mindre belastning når du løper/går tur, og da må du kanskje løpe/gå litt lenger for å få samme effekten av treningen som når du var 4 kg tyngre.

Anonymkode: f1ff2...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke de som er sykt tynne. Det er du som er feit.

Anonymkode: 34318...31f

Og du er dum, men det går det dessverre ikke an å gjøre noe med🤔

Anonymkode: b5b29...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...