Gå til innhold

Ikm uke 20


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikm onsdag 16, tipper jeg. Men syklusen kan variere litt.

Pp 16, eller noe sånn. Prøver å holde motet oppe, men er ikke lett. Venter på utredning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 15 mai om syklusen stabiliserer seg etter sa denne mnd🙏🏼 Blir PP 2 på oss☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg holder på å bli gal, føler det lukter sur røyk i huset. Ingen av oss røyker, og huset har ikke blitt røykt i av andre. Ekstrem luktesans, håper det betyr noe og ikke at det lukter så ekstremt i huset. Ingen andre har bemerket noe.... sur røyk lukt er noe av det værste jeg kan tenke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopper inn her. etter at jeg tok eggløsningstest som viste positivt endret ikm datoen seg fra 12.5 til 14.5. ingen mens i sikte foreløpig og med litt overfølsomme brystvorter..så håper at spiren sitter denne mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

hopper inn her. etter at jeg tok eggløsningstest som viste positivt endret ikm datoen seg fra 12.5 til 14.5. ingen mens i sikte foreløpig og med litt overfølsomme brystvorter..så håper at spiren sitter denne mnd:)

Så spennende!! Da har vi IKM samtidig, jeg har regnet feil og har IKM idag. Men ingen tegn på verken det ene eller det andre. Håper dog spiren sitter😄 men godt mulig kroppen bare tuller etter SA, så venter litt med testing selv om det er vanskelig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kom TR som vanlig:tristbla: Så får prøve igjen til neste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...