Gå til innhold

Når er det OK å snakke om hva en tenker og føler? (Dating)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Møtte en mann på tinder for ett par uker siden og vi har møttes 4 ganger til nå. Sist vi var sammen fikk han meldinger på tinder og virket direkte uinteressert. Hørte ikke noe fra han på flere dager, men fikk melding nå hvor han spurte om vi skulle møtes i morgen til middag eller hjemme hos en av oss. 

Sist vi var sammen fikk jeg følelsen av at han var totalt uinteressert, så trodde igrunn det ikke lå noe mer her nå. Har nå sagt ja til å møte han, men må innrømme jeg er litt skeptisk for hva jeg går til. Dette blir femte gang vi møtes og jeg lurer på om det er innafor å ta opp med han hva han tenker. 
Selv er jeg (desverre?) svært betatt av denne mannen, og usikker på hvordan jeg skal gå frem. På ett vis tenker jeg at han har meg i "reserve", på en annen side har jeg tenkt at han kanskje trengte litt space da vi tross alt var fire ganger sammen den første uken. 

Hvordan gå frem? La ting ligge? Ta det opp? 

Anonymkode: 971e1...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han sist dere møttes mottok og sjekket meldinger på Tinder mens han var på date med deg - da dropper du ham! Det er respektløst og det viser jo hvordan han er på sitt beste... ikke interessert i dine følelser...

Møt ham på et offentlig sted i morgen, men ikke hjemme hos noen av dere (da forventer mange menn sex etter "så mange" dater!). Møt ham på byen.

En mann som satt og fulgte med på Tinder (eller andre meldinger som ikke var viktige beskjeder) når han var på date med meg, han hadde jeg nok fortalt der og da at jeg tolket dithen at han har andre interesser som er større enn meg - og så hadde jeg gått.

Anonymkode: 8583a...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En mann som satt og fulgte med på Tinder (eller andre meldinger som ikke var viktige beskjeder) når han var på date med meg, han hadde jeg nok fortalt der og da at jeg tolket dithen at han har andre interesser som er større enn meg - og så hadde jeg gått.

Anonymkode: 8583a...665

Dette.

Anonymkode: afae4...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sende han en avvisende melding og si at jeg ikke orker møte han igjen? Får bare dårligere og dårligere følelse her jeg sitter nå.

Anonymkode: 971e1...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan sende han en avvisende melding og si at jeg ikke orker møte han igjen? Får bare dårligere og dårligere følelse her jeg sitter nå.

Anonymkode: 971e1...175

Ville bare sagt at du avlyser daten, siden du ser at dere har ulike forventninger. Ingen vits i å komplisere det med lange forklaringer. 

Hvis han ikke skjønner at han bør droppe å sjekke meldinger på Tinder (???🙈😖🙊) mens han er på date, da er det nok mye annet han heller inne skjønner, som ville skapt dårlig stemning i et eventuelt forhold...

Anonymkode: 4a964...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville bare sagt at du avlyser daten, siden du ser at dere har ulike forventninger. Ingen vits i å komplisere det med lange forklaringer. 

Hvis han ikke skjønner at han bør droppe å sjekke meldinger på Tinder (???🙈😖🙊) mens han er på date, da er det nok mye annet han heller inne skjønner, som ville skapt dårlig stemning i et eventuelt forhold...

Anonymkode: 4a964...6d4

Jeg svarte over her - enig i dette!

Anonymkode: 8583a...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan sende han en avvisende melding og si at jeg ikke orker møte han igjen? Får bare dårligere og dårligere følelse her jeg sitter nå.

Anonymkode: 971e1...175

Ikke be han hjem i alle fall, eller gå hjem til ham. Bare avlys, og si at dere nok ikke matcher særlig bra.

Anonymkode: afae4...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...