Gå til innhold

Nå henger sidene her inne igjen for meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle andre steder er det ikke noe problem, men her har det i dag tatt tid å laste ny side hos dere, spesielt nå i kveld. Og dette skjer altfor, og jeg begynner å bli ordentlig lei av det.

Anonymkode: 47f54...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei
Beklager sent svar! Jeg skjønner godt frustrasjonen, og skjønner også godt at det er enda mer frustrerende å få en sånn "vi jobber med saken"-melding fra meg som ikke sier noenting. Men jeg melder ifra ofte om dette, og det er merkelig nok bare dette forumet som har problemer. For en liten stund siden klarte til og med dette forumet å dette ned og dra med seg alle de andre...! 

Og fremdeles letes det etter hvorfor. I fjor viste det seg at feilen lå hos annonsene, men det har vist seg at også de med ad-block opplever dette.

Jeg fortsetter å prøve å få svar på hvorfor - og ikke minst få det fikset.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/18/2018 den 13.40, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Beklager sent svar! Jeg skjønner godt frustrasjonen, og skjønner også godt at det er enda mer frustrerende å få en sånn "vi jobber med saken"-melding fra meg som ikke sier noenting. Men jeg melder ifra ofte om dette, og det er merkelig nok bare dette forumet som har problemer. For en liten stund siden klarte til og med dette forumet å dette ned og dra med seg alle de andre...! 

Og fremdeles letes det etter hvorfor. I fjor viste det seg at feilen lå hos annonsene, men det har vist seg at også de med ad-block opplever dette.

Jeg fortsetter å prøve å få svar på hvorfor - og ikke minst få det fikset.

Hanne Mari, forumansvarlig

Det er det samme igjen nå i kveld :(

Anonymkode: 47f54...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 23.00, Anonym bruker skrev:

Det er det samme igjen nå i kveld :(

Anonymkode: 47f54...6b3

Har meldt ifra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4/23/2018 den 9.43, HanneMari Egmont skrev:

Har meldt ifra! 

Skjer det noe med dette??

Nå er det helt håpløst,  og forumet har vært nede igjen

Vi beklager, forumet er for øyeblikket ikke tilgjengelig, men ventes å være straks tilbake.



Vi anbefaler deg å surfe en tur innom www.klikk.no i mellomtiden!

Anonymkode: 47f54...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et problem jeg rapporterer inn ofte. Men det skal skje noe. Jeg har nettopp fått beskjed om at vi venter på en ny generasjon søkemotor fra leverandøren av forumprogramvaren. I løper av noen uker skal det komme en oppdatering på dette. I mellomtiden har Teknisk lovet å ta det opp med de som drifter siden, i tilfelle det er mer som kan gjøres. Grunnen til at det faller ned ofte, og er veldig treigt til tider, ligger i selve applikasjonen, og Teknisk har ikke funnet ut av dette tidligere.

Men i løpet av noen uker bør den nye søkemotoren være på plass, og innen den tid håper og tror jeg at de finner ut om det er mulig - og i så fall gjør noe med - å forbedre ting fra vår side også.

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/2/2018 den 11.21, HanneMari Egmont skrev:

Det er et problem jeg rapporterer inn ofte. Men det skal skje noe. Jeg har nettopp fått beskjed om at vi venter på en ny generasjon søkemotor fra leverandøren av forumprogramvaren. I løper av noen uker skal det komme en oppdatering på dette. I mellomtiden har Teknisk lovet å ta det opp med de som drifter siden, i tilfelle det er mer som kan gjøres. Grunnen til at det faller ned ofte, og er veldig treigt til tider, ligger i selve applikasjonen, og Teknisk har ikke funnet ut av dette tidligere.

Men i løpet av noen uker bør den nye søkemotoren være på plass, og innen den tid håper og tror jeg at de finner ut om det er mulig - og i så fall gjør noe med - å forbedre ting fra vår side også.

Hanne Mari

Det håper jeg virkelig, for sånn som det er nå er elendig. Forumet har vært nede eller har hatt store problemer nesten hver eneste kveld i det siste. Og hvis ikke dere mister brukere pga dette, så skjønner ikke jeg noenting

Anonymkode: 47f54...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2018 den 22.05, Anonym bruker skrev:

Det håper jeg virkelig, for sånn som det er nå er elendig. Forumet har vært nede eller har hatt store problemer nesten hver eneste kveld i det siste. Og hvis ikke dere mister brukere pga dette, så skjønner ikke jeg noenting

Anonymkode: 47f54...6b3

Vi er helt enige med deg! Det har vært et kjempeproblem for oss, spesielt fordi vi ikke har kunnet finne flaskehalsen for problemet, men vi har sett at veldig mye ligger i søkemotoren. Vi kommer til å gå igang med forarbeidet til å oppgradere dette denne uka, og jeg kommer tilbake med hvordan og når det kommer på plass når jeg vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...