Gå til innhold

Førstegangsprøvende


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, amasof skrev:

Hei allesammen! jeg mistet min lille spire i uke 6 😕 tok meg en liten pause fra forumene en liten stund.. er på babyverden og, noen av dere som er der?:) jeg fikk ny positiv test nå på onsdag, er 4 uker på vei, håper det går veien nå! håper alt går bra med dere<3

Trist å høre ja, men godt at du har fått en ny positiv test 😊 gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en test i dag, 8-9 dpo, og syns jeg kan skimte en strek.. Den er litt mer synlig i virkeligheten. Hva tror dere? Er jo litt tidlig å teste men.. 

2B20446F-5593-4BD8-9A0A-9F9C669326C7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nelly89 skrev:

Tok en test i dag, 8-9 dpo, og syns jeg kan skimte en strek.. Den er litt mer synlig i virkeligheten. Hva tror dere? Er jo litt tidlig å teste men.. 

2B20446F-5593-4BD8-9A0A-9F9C669326C7.jpeg

Jeg ser absolutt en strek! Om det er skygge eller ikke vet jeg neimen ikke, men det er potensial i alle fall :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Duria 😊 veldig spent! Har aldri fått en synlig strek på disse testene før. Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, duria skrev:

Jeg ser absolutt en strek! Om det er skygge eller ikke vet jeg neimen ikke, men det er potensial i alle fall :D 

Ser også  en strek 😀👍🏽👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, henger meg på her. 

Litt uklart mener dere første gangsprøvende altså 1 pp eller at man prøver å bli gravid for første gang? 

Jeg har vært en del her på forumet, men veien har vært veldig opp og ned når det gjelder prøving...

Har aldri vært gravid, prøvd i 3 år og men har hatt uregelmessige mens... det er de siste 3-4 mnd at mensen er regelmessig...

Så da har jeg begynt med prøvingen aktivt, er i min første pp.Brukte tidligere eggløsnings tester men ble stresset pga uregelmessig mens og aldri positiv test.. Jeg merket eggløsnings slim igår, og testet bare helt ut av blå la ut et innlegg om det... 

når har dere ikm? Hvor lenge har dere prøvd? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Baby2016 skrev:

Hei, henger meg på her. 

Litt uklart mener dere første gangsprøvende altså 1 pp eller at man prøver å bli gravid for første gang? 

Jeg har vært en del her på forumet, men veien har vært veldig opp og ned når det gjelder prøving...

Har aldri vært gravid, prøvd i 3 år og men har hatt uregelmessige mens... det er de siste 3-4 mnd at mensen er regelmessig...

Så da har jeg begynt med prøvingen aktivt, er i min første pp.Brukte tidligere eggløsnings tester men ble stresset pga uregelmessig mens og aldri positiv test.. Jeg merket eggløsnings slim igår, og testet bare helt ut av blå la ut et innlegg om det... 

når har dere ikm? Hvor lenge har dere prøvd? 

 

Mener nok «prøve å bli gravid for første gang» ja 😊 jeg sluttet på p-piller i november og har egentlig hatt uregelmessig sykluser helt frem til for 2 mnd siden. Mulig det har klaffet nå da 😊 IKM om tre dager. Så bra at du har regelmessige sykluser nå. Da er det bare å krysse fingrene. Lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2018 den 0.52, Førstegangsprøvere skrev:

Hei Amasof! 

Så utrolig kjedelig å høre at du mistet lille spiren 😢 Men så kjekt å høre at du allerede er gravid igjen!!! Gratulerer så mye!! 

Jeg tok en test på torsdag (dag 28) av syklusen, men den var helt klart negativ... Har fortsatt ikke fått mensen og krysser fingrene for at det er en liten spire inni der, og at det bare var for tidlig å teste siden jeg kan ha lange sykluser. Så skal prøve å holde ut til torsdag med å ta en ny test hvis ikke mensen er kommet da! 

ja var veldig trist :( men tusen takk! glad for at det gikk såppass raskt! åh krysser fingrene mine for deg!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nelly89 skrev:

Trist å høre ja, men godt at du har fått en ny positiv test 😊 gratulerer! 

 

tusen takk!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, duria skrev:

Jeg ser absolutt en strek! Om det er skygge eller ikke vet jeg neimen ikke, men det er potensial i alle fall :D 

 

det der kan lett bli en babystrek! så spennende!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Baby2016 skrev:

Hei, henger meg på her. 

Litt uklart mener dere første gangsprøvende altså 1 pp eller at man prøver å bli gravid for første gang? 

Jeg har vært en del her på forumet, men veien har vært veldig opp og ned når det gjelder prøving...

Har aldri vært gravid, prøvd i 3 år og men har hatt uregelmessige mens... det er de siste 3-4 mnd at mensen er regelmessig...

Så da har jeg begynt med prøvingen aktivt, er i min første pp.Brukte tidligere eggløsnings tester men ble stresset pga uregelmessig mens og aldri positiv test.. Jeg merket eggløsnings slim igår, og testet bare helt ut av blå la ut et innlegg om det... 

når har dere ikm? Hvor lenge har dere prøvd? 

 

jeg har bare prøvd siden april, misten første spiren i slutten av juni, fant nettopp ut at jeg er gravid igjen, men jeg tror jeg har hell i uhellet altså. Håper virkelig det ordner seg for deg. Har du vært i dialog med legen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, amasof skrev:

jeg har bare prøvd siden april, misten første spiren i slutten av juni, fant nettopp ut at jeg er gravid igjen, men jeg tror jeg har hell i uhellet altså. Håper virkelig det ordner seg for deg. Har du vært i dialog med legen din?

Håper det klamrer seg fast denne gangen... 

Jeg fikk beskjed av gynekolog og redusere testosteron nivå via kost, jeg er litt overvektig, og har da prøvd litt forskjellig alternative metoder og kost tilskudd. Det ser ut til å funke. Men har også vaginisme og har fra denne måneden begynt å inseminere selv, da penetrering har funket, men ikke langt inn i skjeden.men insemineringen hjemme er litt enklere da sprøyta er mindre.Men skal få meg henvisning igjen til gyn iløpet av august måned Sånn at prosessen kan gå raskere. Men mulig det klaffer før det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler den har blitt sterkere i dag, men fortsatt veldig svak da 🙈 burde jo bare vente med å teste! Blir jo helt sprø av dette!! 

3D77C6FE-C457-49C5-98DB-7E98C46A6A47.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Nelly89 skrev:

Føler den har blitt sterkere i dag, men fortsatt veldig svak da 🙈 burde jo bare vente med å teste! Blir jo helt sprø av dette!! 

3D77C6FE-C457-49C5-98DB-7E98C46A6A47.jpeg

Når har du ikm? 

Jeg ser jo en strek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nelly89 skrev:

Føler den har blitt sterkere i dag, men fortsatt veldig svak da 🙈 burde jo bare vente med å teste! Blir jo helt sprø av dette!! 

3D77C6FE-C457-49C5-98DB-7E98C46A6A47.jpeg

Den der er jo positiv! rfsu sine tester er meget lite følsomme , har jeg både lest og erfart selv! har du ingen andre tester?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2018 den 2.45, Baby2016 skrev:

Håper det klamrer seg fast denne gangen... 

Jeg fikk beskjed av gynekolog og redusere testosteron nivå via kost, jeg er litt overvektig, og har da prøvd litt forskjellig alternative metoder og kost tilskudd. Det ser ut til å funke. Men har også vaginisme og har fra denne måneden begynt å inseminere selv, da penetrering har funket, men ikke langt inn i skjeden.men insemineringen hjemme er litt enklere da sprøyta er mindre.Men skal få meg henvisning igjen til gyn iløpet av august måned Sånn at prosessen kan gå raskere. Men mulig det klaffer før det?

 

er selv en del overvektig, ikke så kjempe mye, men overvektig. Har jo ikke prøvd så lenge, begynte i april i år, ble gravid på pp2,da mistet jeg, så ble jeg gravid igjen 4 uker senere. 

Håper det klaffer raskt for deg!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, amasof skrev:

 

er selv en del overvektig, ikke så kjempe mye, men overvektig. Har jo ikke prøvd så lenge, begynte i april i år, ble gravid på pp2,da mistet jeg, så ble jeg gravid igjen 4 uker senere. 

Håper det klaffer raskt for deg!<3

Håper du blir gravid og at den klamrer seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, amasof skrev:

Den der er jo positiv! rfsu sine tester er meget lite følsomme , har jeg både lest og erfart selv! har du ingen andre tester?:D

Ja, du hadde nok rett i det. Kjøpte akkurat en fra CB med ukesindikator og da sto det gravid 1-2 uker. Da får vi håpe at den sitter for oss begge. Krysser fingrene 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nelly89 skrev:

Ja, du hadde nok rett i det. Kjøpte akkurat en fra CB med ukesindikator og da sto det gravid 1-2 uker. Da får vi håpe at den sitter for oss begge. Krysser fingrene 😊 

Gratulerer!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, amasof skrev:

er gravid nå, men håper jeg ikke mister<3

Gratulerer❤️Sender masse god energi for at spiren skal klamre seg fast... hvor lenge har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 17.58, Nelly89 skrev:

Ja, du hadde nok rett i det. Kjøpte akkurat en fra CB med ukesindikator og da sto det gravid 1-2 uker. Da får vi håpe at den sitter for oss begge. Krysser fingrene 😊 

Gratulerer💐

jeg har fått tykk hvit utflod som jeg aldri har hatt før... har gått ca 5 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...