Gå til innhold

Bytte fra IVF klinikken (Livio) til fertilitetssenteret?


Løvetann81

Anbefalte innlegg

Hei!

Overskriften sier igrunn det jeg lurer på.

Håper noen vil ta seg tid til å fortelle om sine opplevelser med fertilitetssenteret.

Vi har vært igjennom en 3- pk på IVF-klinikken nå. Siste forsøk ble totalfrys pga for mange egg ut,og jeg er nå i gang med fryseforsøk. Har tre blasto på frys.

Jeg hadde et veldig godt inntrykk av klinikken i starten,men de siste forsøkene nå har det alltid vært mye forsinkelser, og jeg synes de ansatte er preget av at de er stresset og har dårlig tid..

Nå i dag ble jeg sittende nesten halvannen time å vente pga forsinkelser.

Kommer til å bytte klinikk dersom eggene på frys ikke gir uttelling,og håper derfor å høre noen erfaringer.

Anbefalinger om andre private klinikker på Østlandet mottas også med stor takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mine behandlinger på Fertilitetssenteret og er VELDIG fornøyd. 

Føler at de har tatt seg tid til meg. Også utenom det medisinske. Det å få faktisk prate med noen om denne prosessen det faktisk er vi går igjennom. Den psykiske biten av det som er fryktelig mye mer belastende enn mange tror.

De som mener at elefanter har lange svangerskap skulle bare visst hvordan et IVF svangerskap er.

Min datter på snart 4 år er "made in Oslo" og jeg hadde nytt forsøk nå i mars. Trodde det gikk galt da jeg fikk litt blødning rundt testdato, men er heldigvis i uke 8 nå. Går på blodfortynnende denne gangen i håp om å komme i mål (har hatt ma de tre siste gangene i hhv uke 12, 14 og 16)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar,og gratulerer så mye med graviditet😊

Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt godt,du har jammen meg gjennomgått mye.

Selv skal jeg ha innsett av fryseegg i morgen,dette blir vårt åttende eller niende innsett i jakten på søsken.

Foreløpig kun en kjemisk graviditet,ellers alle negative.Men vi gir oss ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn til tidlig ul i dag og er MEGA nervøs. Har jo ikke hatt noen tegn på at ting har gått galt tidligere svangerskap som har endt med MA. 

Kroppen min tviholder på alt. Om det lever eller ikke.....

Lykke til med innsett, Løvetann81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...