Gå til innhold

Marineblå kjole - farge på sko og strømpebukse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og skal i konfirmasjon. Har kjøpt en marineblå gravidkjole og skal ha en hvit jakke til. Hvilken farge kan jeg bruke på skoene? Har noen enkle, semskede høyhælede sko i svart med litt sølv langs kanten. Kan jeg bruke dem eller skjærer det seg for mye med svarte sko? Kjolen har ca knelengde, så er jo litt avstand mellom sko og kjole. Har ikke funnet noen marineblå sko som passer (og ser også for meg at bruksområdet for det ikke vil være så stort senere). Sølv, bronse, beige er det ok eller skal jeg bare gå for de jeg har i svart og sølv? 

Hvilken farge ville dere ha hatt på strømpebuksa? 

Anonymkode: 21f7f...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marineblå er en kjedelig farge. Ville muligens gått for svarte longs med sølvdetaljer, gjerne litt flashy. Ser du alt har svarte sko med sølv på så da passer jo det. 

Anonymkode: a7998...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Marineblå er en kjedelig farge. Ville muligens gått for svarte longs med sølvdetaljer, gjerne litt flashy. Ser du alt har svarte sko med sølv på så da passer jo det. 

Anonymkode: a7998...c47

I alle dager. Horribelt. 

Marineblå er en klassisk og vakker farge. Pent med nude strømpebukser og svart sko☺️

Anonymkode: a6732...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min verden blander man ikke sort og marineblått. Hvis du må ha strømpebukse ville jeg hatt nude og også nude sko. 

Anonymkode: 0710f...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager. Horribelt. 

Marineblå er en klassisk og vakker farge. Pent med nude strømpebukser og svart sko☺️

Anonymkode: a6732...f02

Og så faens safe. 

Jeg liker å gjøre ting litt anderledes. 

Vi må nok bare enes om at vi synes hverandres stil er horribelt. Nude strømpebukse, GRØSS. 

Anonymkode: a7998...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt marineblå kjole i et bryllup. Hadde nude strømper og pudderrosa sko + veske. Synes det ble veldig fint til. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nude strømper, men ville styrt unna sorte sko til! Nude, rødt, hvitt og brunt er fint til marineblå! :)

Endret av Stuegrisen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvilken type du er og hvilken stil du har. Er du klassisk og elegant så er det fint med nude strømper og sko som mange foreslår over her. Er du litt mer fargeglad, som meg, så velger du giftiggrønne strømper, og hvilke sko du har da er det ingen som legger merke til :D

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...