Gå til innhold

Hjelp, jeg glemmer hvilket kjønn mitt barn er!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg kommer på at jeg har glemt det, må jeg ta med meg barnet på badet og ta av bleien for å se.  Først da skjønner jeg at hun er et troll, akkurat som sin mor. 

Anonymkode: b2cb4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hver gang jeg kommer på at jeg har glemt det, må jeg ta med meg barnet på badet og ta av bleien for å se.  Først da skjønner jeg at hun er et troll, akkurat som sin mor. 

Anonymkode: b2cb4...f39

Høææ? Hva som feiler deg?

Anonymkode: 5a189...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høææ? Hva som feiler deg?

Anonymkode: 5a189...f8f

Noen som har tatt seg en tur dypt ned i flaska 🙄

Anonymkode: 828cf...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hver gang jeg kommer på at jeg har glemt det, må jeg ta med meg barnet på badet og ta av bleien for å se.  Først da skjønner jeg at hun er et troll, akkurat som sin mor. 

Anonymkode: b2cb4...f39

Så da ser du at halen sitter bak og ikke foran :P

Anonymkode: 62f7b...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂

Anonymkode: b2cb4...f39

,vh HI

Anonymkode: b2cb4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Flira jeg. 

Må være mange som enten ikke har lest hele hi, eller så er dere blottet for humor. 

Anonymkode: 03d53...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Flira jeg. 

Må være mange som enten ikke har lest hele hi, eller så er dere blottet for humor. 

Anonymkode: 03d53...52a

Takker! Ja, det må være et av de to 😉

Anonymkode: b2cb4...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha. Flira jeg. 

Må være mange som enten ikke har lest hele hi, eller så er dere blottet for humor. 

Anonymkode: 03d53...52a

Jeg har lest hele hi, og skjønner ikke hvorfor det er morsomt. Tenkte kanskje det bygde på et tidligere innlegg som jeg ikke har sett eller noe annet, men tydeligvis ikke

Anonymkode: 70511...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du full?

Anonymkode: 2b7ff...c32

Hun er spøkefull 😄

Anonymkode: a25ae...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lest hele hi, og skjønner ikke hvorfor det er morsomt. Tenkte kanskje det bygde på et tidligere innlegg som jeg ikke har sett eller noe annet, men tydeligvis ikke

Anonymkode: 70511...df2

Du skal få et hint. Troll!

Anonymkode: 03d53...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror troll har hunkjønn og hankjønn, så jeg tenker st du bør kunne huske hvilket kjønn barnet har selv om dere er troll...

Anbefaler fvk eller håper naboen din melder dere til trollvernet

Anonymkode: 51fb1...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet blir jo da, skal barnet vokse opp til å bli en trollgubbe eller en trollkjærring?

Anonymkode: f0bbd...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skal få et hint. Troll!

Anonymkode: 03d53...52a

Jeg skjønner det, men jeg ser ikke hva som er morsomt, så da har jjeg vel ikke humor da

Anonymkode: 70511...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner det, men jeg ser ikke hva som er morsomt, så da har jjeg vel ikke humor da

Anonymkode: 70511...df2

Du har sikkert det, bare ikke lik humor som meg. Synes bare det var litt passende på dette «troll-forumet»

Anonymkode: 03d53...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette er en Troll tråd så synes jeg ikke det var særlig festlig. Da jeg hadde mitt første svangerskap fikk jeg hukommelsestap og delvise lammelser grunnet et risiko svangerskap. Jeg kunne ikke si hva jeg selv het - jeg visste det, men greide ikke å si det. Jeg kunne ikke si matvarer, og jeg husket ikke hvor jeg bodde. 

Jeg kunne ikke i lang tid etter svangerskapet si hva barna mine het eller hvilket kjønn de var. Jeg visste det - men jeg greide ikke å få det frem. 

Mitt andre svangerskap var ikke like ille. Men jeg kunne ikke gå ut alene uten å bære adressen min på meg. Og jeg husket ikke hvor jeg skulle gå for å komme hjem, men husket feks veien til butikken. Så måtte ta taxi hjem. Hadde jeg ikke lappen min så kom jeg meg ikke helt hjem. Gikk som oftest i riktig retning men husket ikke siste biten.

I dette som er mitt tredje svangerskap så er det mange ord som jeg ikke husker på Norsk. Det er ikke noe system i det denne gangen som jeg følte det var før. Jeg har ordene derimot på engelsk. Jeg sier halve setninger og tror at jeg har sagt hele. Så jeg fremstår som både full og gal på veldig mange mennesker. 

Det eneste som holder meg på plass er en 4 bok med lange lister over alt som er gjort og som må gjøres hver dag. Slik holder jeg styr fra dag til dag.

Men godt mange fikk seg en god latter. Jeg lo ikke.

Anonymkode: 8b903...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selv om dette er en Troll tråd så synes jeg ikke det var særlig festlig. Da jeg hadde mitt første svangerskap fikk jeg hukommelsestap og delvise lammelser grunnet et risiko svangerskap. Jeg kunne ikke si hva jeg selv het - jeg visste det, men greide ikke å si det. Jeg kunne ikke si matvarer, og jeg husket ikke hvor jeg bodde. 

Jeg kunne ikke i lang tid etter svangerskapet si hva barna mine het eller hvilket kjønn de var. Jeg visste det - men jeg greide ikke å få det frem. 

Mitt andre svangerskap var ikke like ille. Men jeg kunne ikke gå ut alene uten å bære adressen min på meg. Og jeg husket ikke hvor jeg skulle gå for å komme hjem, men husket feks veien til butikken. Så måtte ta taxi hjem. Hadde jeg ikke lappen min så kom jeg meg ikke helt hjem. Gikk som oftest i riktig retning men husket ikke siste biten.

I dette som er mitt tredje svangerskap så er det mange ord som jeg ikke husker på Norsk. Det er ikke noe system i det denne gangen som jeg følte det var før. Jeg har ordene derimot på engelsk. Jeg sier halve setninger og tror at jeg har sagt hele. Så jeg fremstår som både full og gal på veldig mange mennesker. 

Det eneste som holder meg på plass er en 4 bok med lange lister over alt som er gjort og som må gjøres hver dag. Slik holder jeg styr fra dag til dag.

Men godt mange fikk seg en god latter. Jeg lo ikke.

Anonymkode: 8b903...be3

Å herre gud! Er det mulig!?
Om alle skal være så ufattelig hårsåre og krenkbare små snøflak kan man jo for søren ikke åpne munnen lenger..
Hørtes kjipt ut å oppleve det du har gått igjennom, men denne tråden ble ikke startet med det mål for øyet og være nedlatende mot de som har opplevd hukommelsestap i kortere eller lengre perioder.
DETTE VAR IKKE ET PERSONANGREP

ha en ellers fin dag da :)

er ikke HI, men blir svett av alle som går inn for å ta seg nær av alt. 

Anonymkode: 608e3...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selv om dette er en Troll tråd så synes jeg ikke det var særlig festlig. Da jeg hadde mitt første svangerskap fikk jeg hukommelsestap og delvise lammelser grunnet et risiko svangerskap. Jeg kunne ikke si hva jeg selv het - jeg visste det, men greide ikke å si det. Jeg kunne ikke si matvarer, og jeg husket ikke hvor jeg bodde. 

Jeg kunne ikke i lang tid etter svangerskapet si hva barna mine het eller hvilket kjønn de var. Jeg visste det - men jeg greide ikke å få det frem. 

Mitt andre svangerskap var ikke like ille. Men jeg kunne ikke gå ut alene uten å bære adressen min på meg. Og jeg husket ikke hvor jeg skulle gå for å komme hjem, men husket feks veien til butikken. Så måtte ta taxi hjem. Hadde jeg ikke lappen min så kom jeg meg ikke helt hjem. Gikk som oftest i riktig retning men husket ikke siste biten.

I dette som er mitt tredje svangerskap så er det mange ord som jeg ikke husker på Norsk. Det er ikke noe system i det denne gangen som jeg følte det var før. Jeg har ordene derimot på engelsk. Jeg sier halve setninger og tror at jeg har sagt hele. Så jeg fremstår som både full og gal på veldig mange mennesker. 

Det eneste som holder meg på plass er en 4 bok med lange lister over alt som er gjort og som må gjøres hver dag. Slik holder jeg styr fra dag til dag.

Men godt mange fikk seg en god latter. Jeg lo ikke.

Anonymkode: 8b903...be3

Og stakkars de med hjerneskade, demens, Alzheimer. 

Du er bare bittelitt hårsår, nå håper jeg du har hår, hvis ikke blir vel det galt også. 

 

Anonymkode: 03d53...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og stakkars de med hjerneskade, demens, Alzheimer. 

Du er bare bittelitt hårsår, nå håper jeg du har hår, hvis ikke blir vel det galt også. 

 

Anonymkode: 03d53...52a

:fnise:

Anonymkode: 7a455...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...