Gå til innhold

Meninger om navnet Edith?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer litt på hvorfor folk stadig vekk legger ut sånne tråder. Nå gjelder det ikke bare deg, HI, men altså, det er jo DU som skal like navnet. Ikke vi. Det burde ikke bry deg for fem flate øre hva andre syns om navnet, for det vil ALLTID være noen som ikke liker navnet du ender opp med å velge. 

Edith er kanskje ikke et navn jeg ville valgt, men betyr det noe som helst? Det burde det ikke. Hvis du liker Edith, gå for Edith. Det er flott med forskjellige navn, og jeg kan ikke tenke meg noe mer kjedelig enn en verden hvor alle heter Nora og William (som forsåvidt er navn jeg liker godt). 

Anonymkode: eeb20...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer litt på hvorfor folk stadig vekk legger ut sånne tråder. Nå gjelder det ikke bare deg, HI, men altså, det er jo DU som skal like navnet. Ikke vi. Det burde ikke bry deg for fem flate øre hva andre syns om navnet, for det vil ALLTID være noen som ikke liker navnet du ender opp med å velge. 

Anonymkode: eeb20...471

For at dette er en navnedebatt så folk ønsker å debattere og snakke om navn med andre intresserte? HI invitere jo til akkurat det i denne tråd. 

Anonymkode: 0d572...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe galt med spørsmålet. Det er jo det dette forumet er til for.

Hvis man er i tvil, kan det jobber greit å høre hvilke assosiasjoner utenforstående får til navnet.

Er det oppkalling for dere? Edith er kanskje ikke min favoritt, men jeg kjenner ingen som heter det. Hadde jeg visst om en sør jente som het det, så kanskje jeg hadde syntes navnet var flott. De er uansett hyggelig å ta i bruk gamle navn,

Anonymkode: 0621d...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg den eneste som syns at det ikke passer til ei lita jente ? 

Anonymkode: 55cab...148

Man er liten svært kort del av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...