Gå til innhold

Noe svikter med varslene


sug lut

Anbefalte innlegg

Jeg får varsler bare på noen av liker-klikkene om dagen. Går jeg inn på tråden kan jeg finne mange likerklikk som er eldre, men ikke har blitt varslet (jeg sjekka varsel-lista). De ligger heller ikke som oppsamlings-varsel der A, B, C, D og E har likt samme innlegg.

Potensielt gjelder det også siteringer? Det vet jeg jo ikke, siden jeg ikke har fått varsel. (Jeg har ikke endret noe i innstillingene mine og jeg har alltid fått varsler på både liker og siteringer fortløpende ettersom de kom.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å skru varslene dine på siteringer og likes av og på via adminpanel nå. Gi beskjed om det fortsatt ikke hjelper. Jeg liker innlegget ditt når jeg har postet dette så du kan sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Jeg prøvde å skru varslene dine på siteringer og likes av og på via adminpanel nå. Gi beskjed om det fortsatt ikke hjelper. Jeg liker innlegget ditt når jeg har postet dette så du kan sjekke.

Fikk Liker 😊. Så jeg får jo noen, jeg vet bare ikke om jeg får alle, eller alle siteringer. Men da prøver vi oss fram, og så gir jeg beskjed om jeg finner noe jeg ikke har fått 😊( en merkelig setning, haha😊).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...