Gå til innhold

Hvem barnet ligner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten gutt på 2,5 mnd. Både meg og pappaen har mørkt hår og «mørke» trekk, og før fødsel sa ALLE at vi kom til å få en så pen og fin baby. Når gutten vår ble født hadde han ikke et hårstrå og var en svært lys baby. Selvsagt heeelt nydelig for oss!! Men siden den dagen har vi bare fått kommentarer som at: hvem ligner han, ingen av dere hvertfall. Har dere fått med dere feil unge osv.. (da vi begge ble født med MASSE hår) og vi har fått to kommentarer om han er albino, og folk bare ler litt når de ser han fordi Han ser litt morsom ut. Han har begynt å få noen hårstrå og de er oransje/ røde, hvite vipper og ingen bryn. Og alle sier jaja, det blir mørkt etterhvert. Akkurat som om det er det fineste og beste å ha, føler jeg har skuffet mine nærmeste fordi han ikke ble slik alle forestilte seg.  Og kan man bli født lys for så å bli mørkere etter noen mnd eller år? 

 

Anonymkode: d30b9...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, min søster ble født med helt lyst hår (så ut som solbleket hår) og hadde det til hun ihvertfall var skolemoden. Resten av familien er mørk i hud  og  hår (men alle med blå øyne) min søster ble mørkere med årene, og som voksen er hun mørk blond. Samme med min tante, hun var helt lys i håret og fikk nesten kullsvart hår i voksen alder..

Anonymkode: 5ad8d...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste sønn var helt lys i håret og hadde knallblå øyne frem til han var 5-6 år. I morgen blir han 11 år og har helt mørkt hår og blågrønne øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...