Gå til innhold

Tror dere mannens kompis kommer til å gi etter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en fantasi om ham lenge, men ekstra voldsomt har det blitt etter han ble singel for et snaut år siden. Vi har så god kjemi! Det knyter seg i magen å vite at han drar hjem fra byen med en annen dame i armen. Jeg har forsiktig hintet frempå etter noen glass og han innrømmet at han synes jeg er nydelig, deilig, og verdens herligste(hans ord) men at det ikke kunne skje fordi han er kompis med mannen. Han innrømmet at han har runket til lettkledde bilder av meg. Hvis våre relasjoner er det som holder han igjen så vil han vel før eller siden gi etter for lysten?

Anonymkode: 85aa5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst ... Du har vel lest tråden om ho som hadde seg med kompisen til mannen ?

Hvorfor vil du ødelegge forholdet mellom dere 3 ? Du kommer over denne flingen skjerpings !

Anonymkode: 6cf2f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresset er grønnest der du vanner det. Slutt å vanne på feil side av gjerdet.

Anonymkode: 10439...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjempelurt ut! Krysser fingrene for at han gir etter, må være fryktelig vanskelig for deg det her.

Anonymkode: 16f0f...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst ... Du har vel lest tråden om ho som hadde seg med kompisen til mannen ?

Hvorfor vil du ødelegge forholdet mellom dere 3 ? Du kommer over denne flingen skjerpings !

Anonymkode: 6cf2f...696

Nei, hva skjedde med henne?

Anonymkode: 85aa5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt gir han etter. Og dere kommer til å ha det SÅÅÅ fint. 

Kjør på, dere fortjener hverandre 😍😍

Anonymkode: 9f69e...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh så sjarmert jeg hadde blitt av at en mann hadde runket til et bilde av meg 🙄😂😂😂

Anonymkode: e2f54...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hva skjedde med henne?

Anonymkode: 85aa5...f5f

Hei! Det var meg som hadde sex med bestekompisen til mannen min. IKKE gå der! Vi ble revet med etter en fuktig kveld på byen, jeg skulle være med hjem til leiligheten hans for er par øl før jeg gikk hjem. Det endte med sex. Deilig der og da, men helt grusomt i etterkant. Vi slet begge med dårlig samvittighet. Lovte hverandre dyrt og hellig å holde tett om dette, noe han ikke klarte. Mannen min fikk vite det fra ham, og her sitter jeg tilbake med en fryktelig såret mann som må har flyttet ut. Han har også brutt kontakten med kompisen sin. Glem dette, er verdens verste ide😩😩

Anonymkode: 0754f...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hva skjedde med henne?

Anonymkode: 85aa5...f5f

 

Anonymkode: 28bb6...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Det var meg som hadde sex med bestekompisen til mannen min. IKKE gå der! Vi ble revet med etter en fuktig kveld på byen, jeg skulle være med hjem til leiligheten hans for er par øl før jeg gikk hjem. Det endte med sex. Deilig der og da, men helt grusomt i etterkant. Vi slet begge med dårlig samvittighet. Lovte hverandre dyrt og hellig å holde tett om dette, noe han ikke klarte. Mannen min fikk vite det fra ham, og her sitter jeg tilbake med en fryktelig såret mann som må har flyttet ut. Han har også brutt kontakten med kompisen sin. Glem dette, er verdens verste ide😩😩

Anonymkode: 0754f...c65

❤ Var ikke meningen å trekke deg inn i tråden. Men bare husker at du ikke har det så greit nå. ❤ Mennesker gjør feil. Men HI i denne tråden håper at noe skal skje.

Anonymkode: 6cf2f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst ... Du har vel lest tråden om ho som hadde seg med kompisen til mannen ?

Hvorfor vil du ødelegge forholdet mellom dere 3 ? Du kommer over denne flingen skjerpings !

Anonymkode: 6cf2f...696

Selvfølgelig gir han etter. Du er jo "så heldig" å ha møtt mannen med stor M, en mann som runker så,spruten står , bare han ser et bilde av deg og som tenker med pikken fremfor hodet, det er jo en type mann "vi alle drømmer om" 

Anonymkode: 0d5f8...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

❤ Var ikke meningen å trekke deg inn i tråden. Men bare husker at du ikke har det så greit nå. ❤ Mennesker gjør feil. Men HI i denne tråden håper at noe skal skje.

Anonymkode: 6cf2f...696

Det går bra 😊 får sjansen nå til å advare om følgene. Et lyeblikks begjær er i etterkant ikke verdt de konsekvensene vi har måtte ta iallefall.....

Anonymkode: 0754f...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare tull, regner med det er et tragisk menneske som har såå lyst på den mannen, og deler fantasiene sine om hva hun drømmer om at han har sagt😉

Anonymkode: 6399f...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er bare tull, regner med det er et tragisk menneske som har såå lyst på den mannen, og deler fantasiene sine om hva hun drømmer om at han har sagt😉

Anonymkode: 6399f...861

Neppe. Ta det rolig du, mannen din skal du få ha helt for deg selv 😂

Anonymkode: 85aa5...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går bra 😊 får sjansen nå til å advare om følgene. Et lyeblikks begjær er i etterkant ikke verdt de konsekvensene vi har måtte ta iallefall.....

Anonymkode: 0754f...c65

❤ Har mannen din roet seg litt ned ? 

Anonymkode: 6cf2f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

❤ Har mannen din roet seg litt ned ? 

Anonymkode: 6cf2f...696

Nei. Og han har kuttet oss ut begge. 

Anonymkode: 0754f...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Og han har kuttet oss ut begge. 

Anonymkode: 0754f...c65

Hmm ❤ Han har lov til å bli sur.. men syns han er ego ❤  Syns du fortjener bedre

Anonymkode: 6cf2f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hmm ❤ Han har lov til å bli sur.. men syns han er ego ❤  Syns du fortjener bedre

Anonymkode: 6cf2f...696

Han sier han er helt på bånn. At han aldri kommer over dette, og har begynt å spørre om hva vi gjorde og på hvilken måte osv osv. Han plager seg selv veldig OG meg. 😔 

Anonymkode: 0754f...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han sier han er helt på bånn. At han aldri kommer over dette, og har begynt å spørre om hva vi gjorde og på hvilken måte osv osv. Han plager seg selv veldig OG meg. 😔 

Anonymkode: 0754f...c65

Jeg kjenner dessverre til den. Etter at jeg fant nakenbilder av en annen jente (en gammel flørt) på dropboxen til eksen min så gikk forholdet så og si til helvete. Jeg sa jeg ville slå opp og par dager etterpå hadde jeg sex med en annen fyr (som eksen tilfeldigvis kjente) og han driver den dag idag og spør meg hvordan det var, hva vi gjorde, om han var større osv. Han terroriserer seg selv og meg med å dvele ved dette fortsatt.. Det er 2 år siden dette skjedde og vi slo opp for 1,5 år siden. 

Håper ting snur etterhvert for dere begge! 

Anonymkode: e771b...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/15/2018 den 17.13, Anonym bruker skrev:

Hmm ❤ Han har lov til å bli sur.. men syns han er ego ❤  Syns du fortjener bedre

Anonymkode: 6cf2f...696

Kona og bestekamretaen har hatt sex sammen, men det er mannen som er ego??

Anonymkode: a8059...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...