Gå til innhold
Anonym bruker

Ukepenger til 16 åring

Anbefalte innlegg

Anonym bruker

Heihei, hvor mye ville dere gitt i ukepenger til en 16 åring. 

Vi har ikke pleid å ha en spesiell ordning på hvor mye penger hun får. Hun pleier som regel å få penger når hun trenger det, men da har så mye av pengene gått til så mye unødvendig. Så nå kan vi heller bruke sjansen på å spare penger hvis hun vil det og da bruke sine egne penger hvis hun skal på kino, ha klær etc. 

Så hvor mye penger syns dere det er greit å gi? Hun er en 16 åring hvor hun da har et liv hvor hun liker å kose seg, er mye ute med venner og gjerne vil kunne ha sjansen til å spare litt.

Anonymkode: 01b62...fe8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

oslojente80 Mina f 07.09.06

Datteren min på snart 12 år får 100kr i uka,men målet er at de skal spares. Hun har oppgaver hjemme som må gjøres og hjelpe til når jeg spør henne i tillegg. 

Skal hun gjøre noe for pengene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Hva med en jobb ved siden av skolen ?

Anonymkode: 1f684...4c3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Min 14 åring får 500kr mnd. Da må hun tømme/fylle oppvaskmaskin. Støvsuge en gang pr uke og hjelpe til med vaske/brette klær

Anonymkode: 15571...e22

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Da min datter ble 16 år, så fikk hun 2000 kr i måneden. Dette skal da dekke kino, cafe, sminke, klær osv. Hun skal holde sitt rom ryddig, støvsuge huset en gang i uken, og ta inn og ut av oppvaskmaskinen en gang i uken. Og hun vasker klærne sine selv. 

Før hun var 16 år, fikk hun 800 kr i måneden, men da kjøpte jeg klær til henne.

Hvis hun trenger nye vintersko, eller dyre ute klær, så hjelper jeg til med det, for eksempel betaler halvparten. 

Anonymkode: 8f71b...db2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her