Gå til innhold

Abort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år og bor hjemme hos mamma og pappa. Jeg har blitt gravid og vil beholde barnet, men føler meg veldig tvunget til å ta abort. Ikke at noe truer meg med noen, men at den sier ting som sårer meg og jeg dermed føler meg ganske tvunget til å gjøre dette. Men jeg har ikke lyst. De som har «tvunget meg» var stresset for at jeg skulle si til noen at dem sa det dem sa. Jeg lurer derfor på om det var noen lover og regler dem var redde for. Eller no? Noen som vet?

Anonymkode: 1adaf...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 18 år og bor hjemme hos mamma og pappa. Jeg har blitt gravid og vil beholde barnet, men føler meg veldig tvunget til å ta abort. Ikke at noe truer meg med noen, men at den sier ting som sårer meg og jeg dermed føler meg ganske tvunget til å gjøre dette. Men jeg har ikke lyst. De som har «tvunget meg» var stresset for at jeg skulle si til noen at dem sa det dem sa. Jeg lurer derfor på om det var noen lover og regler dem var redde for. Eller no? Noen som vet?

Anonymkode: 1adaf...9fb

Det høres ut som en trussel som gjør at du føler du må ta abort. Hvis du vil ha dette barnet, så klarer du det. Du kommer aldri til å tilgi deg selv hvis du tar abort på bakgrunn av andres meninger hvis du egentlig selv ønsker barnet.

Kan selvfølgelig ikke svare deg konkret på det su spør om når jeg ikke vet hva det er snakk om for lover og regler du refererer til?

Selv ble jeg gravid når jeg var på din alder, hadde ingen kjæreste, da barnet ble til ved et uhell. Denne mannen var heller ikke aktuelt å ha noe forhold til av flere grunner. Han ville helst at jeg skulle ta abort, men godtok det når jeg sa at jeg ikke kom til å ta abort. Vi ble også enig om at han ikke skulle oppføres som far. Denne avtalen angrer jeg på den dag i dag, barnet er nå nesten myndig, og vet hvem faren er. Jeg har fortsatt kontakt med mannen, barnet vet også hvem han er, har vært på besøk og lignende. men de har aldri hatt fast samvær.

Ønsker deg uansett lykke til. Jeg tror det vil gå bra med deg. Håper du har foreldre som støtter deg.

Anonymkode: 145aa...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i et forhold?

vis ikke hadde keg tatt abort som 18 åring!! Greit å ha 2 hender til å hjelpe til med.. 

Anonymkode: cf006...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen regler om det du spør.

Men kva med og svare tilbake og si at det sårer. Så hinter du var det abort du hinta til.

Anonymkode: 45d5d...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...