Gå til innhold

Er jeg gravid?


Grungegirl85

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 32 år og lurer på om jeg kan være gravid. Har aldri vært det før, så har ikke noe å sammenligne med.. 
Jeg har tatt tre tester den 31.3, 1.4 og 5.4 og alle var positive. Det var sånne enkle ‘test ofte’-tester fra rfsu. 
Jeg ventet mens den 10.03, men hadde svært lite blødning over en kort periode, 5-6 dager. Brystene ble veldig følsomme, det ble veldig vondt å ligge på magen, og de virket hovne og mer ‘struttende’ enn vanlig. I nærmere to uker har jeg vært kvalm daglig og det er mye mat og lukter som virker frastøtende. Jeg venter mens en gang mellom den 12 og 16.4 i følge kalenderen. (Om den kommer så blir jeg sykt skuffa!) Har sinnsykt lange sykluser på 41 dager de siste seks mnd. Har bestilt legetime 12.4. 
Hva tror dere, er det en sjans for at jeg innbiller meg dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet ikke hvorfor jeg er så usikker.. men det er mye pga. april-mensen ikke har uteblitt enda at jeg tenker at det er for tidlig å si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre graviditetstester ville vel ikke slått ut positivt hvis du ikke var gravid. Har du forsøkt en digital graviditetstest hvor det kommer opp antall uker du er på vei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan jeg absolutt prøve. Takk for tips! Vi har prøvd i over et år, så det er nok derfor det er litt vanskelig å tro på testene 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...