Gå til innhold

Hvorfor lar dere denne stå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er fjernet nå. Det er ikke alltid det er noen logget på på natterstid og da blir trådene stående til neste morgen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er fjernet nå. Det er ikke alltid det er noen logget på på natterstid og da blir trådene stående til neste morgen.

Ann Christin, admin

Jeg synes det er viktigere å slette slike tråder enn å slette brukere, som jo ble gjort i denne situasjonen. Det kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men det ble gjort i dag. Denne tråden ble ikke postet i natt, bare så det er sagt.

Anonymkode: b0589...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er viktigere å slette slike tråder enn å slette brukere, som jo ble gjort i denne situasjonen. Det kan jeg selvfølgelig ikke bevise, men det ble gjort i dag. Denne tråden ble ikke postet i natt, bare så det er sagt.

Anonymkode: b0589...1d1

Her er jeg litt usikker på hva du mener. En bruker ble slettet i sta, men det var etter at tråden ble slettet. Forumansvarlig har heller ikke vært innom i dag så om noen er blitt slettet tidligere i dag har det skjedd noe teknisk feil som vi må finne ut av. Husker du sånn ca når brukeren ble slettet?

Og natterstid var kanskje feil utrykk. Posten ble laget 22:45 i går kveld, men jeg var dessverre sist innom rundt 22:30.

Ann Christin,  admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ann Christin skrev:

Her er jeg litt usikker på hva du mener. En bruker ble slettet i sta, men det var etter at tråden ble slettet. Forumansvarlig har heller ikke vært innom i dag så om noen er blitt slettet tidligere i dag har det skjedd noe teknisk feil som vi må finne ut av. Husker du sånn ca når brukeren ble slettet?

Og natterstid var kanskje feil utrykk. Posten ble laget 22:45 i går kveld, men jeg var dessverre sist innom rundt 22:30.

Ann Christin,  admin

Den brukeren ble slettet kanskje 815. Jeg husker ikke helt, men jeg reagerte på at den ble slettet før denne tråden og rapporterte det med spm om det.

Anonymkode: b0589...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den brukeren ble slettet kanskje 815. Jeg husker ikke helt, men jeg reagerte på at den ble slettet før denne tråden og rapporterte det med spm om det.

Anonymkode: b0589...1d1

Hei
Kan du sende meg PM om hvilken bruker det gjelder? Jeg får mye meldinger om sletteønsker på mail, under "kontakt oss". Når jeg begynner å jobbe hver dag er det mailene jeg sjekker først, og da går jeg rett i adminpanel dersom noen ønsker sletting, og så sjekkes forumet etterpå. Dermed er jeg ikke innom forumet først. Men jeg begynte ikke å jobbe før 9 i dag, så om det skjedde så tidlig som du sier må det være noe teknisk feil, så da tar jeg gjerne imot mer info så jeg kan undersøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...