Gå til innhold

Kynnere ut av helvete...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 uker på vei og venter barn nummer 4.

Har hatt kynnete av og på i en ukes tid nå. Fikk kynnere ut av helvete på toget før i dag...Og føler meg så sliten nå - som om toget kjørte over meg.

Snakket med Jordmor på tlf og fikk beskjed om at det kun var kynnere siden de roet meg da jeg fikk gått litt. Ta to paracet om magen er øm og vond etterpå, pluss hvile. Dette er vanlig for de som har 3 barn fra før av.

Serr?? Er det slik jeg kan se det for meg fremover til fødsel? Hva kan jeg gjøre for å motvirke dette da? Skal til Nav neste uke for de vil ha meg i jobb. Jeg vil gjerne jobbe jeg, men bekkenet krangler i tillegg. Hva gjør jeg da? Jeg vil jo ikke virke vanskelig heller.

Anonymkode: 5e4ac...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 8.4.2018 den 22.04, Anonym bruker skrev:

Jeg er 23 uker på vei og venter barn nummer 4.

Har hatt kynnete av og på i en ukes tid nå. Fikk kynnere ut av helvete på toget før i dag...Og føler meg så sliten nå - som om toget kjørte over meg.

Snakket med Jordmor på tlf og fikk beskjed om at det kun var kynnere siden de roet meg da jeg fikk gått litt. Ta to paracet om magen er øm og vond etterpå, pluss hvile. Dette er vanlig for de som har 3 barn fra før av.

Serr?? Er det slik jeg kan se det for meg fremover til fødsel? Hva kan jeg gjøre for å motvirke dette da? Skal til Nav neste uke for de vil ha meg i jobb. Jeg vil gjerne jobbe jeg, men bekkenet krangler i tillegg. Hva gjør jeg da? Jeg vil jo ikke virke vanskelig heller.

Anonymkode: 5e4ac...aba

Jeg har begynt å få hyppige kynnere allerede i uke 15..

Anonymkode: 9897c...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 34 og venter mitt fjerde barn. 

Jeg fikk kynnere sykt tidlig denne gangen. Kjentes ut som det var rett etter jeg testet positivt🙈 Kommer ofte, kraftige og er ubehagelig. (Men ikke slik at jeg må ta smertestillende heldigvis) Kommer selv om jeg ikke har foretatt meg noe særlig🙄 Har det kanskje ikke like ille nå, men magen står ofte i spenn lenge og er steinhard når jeg har gått og anstrengt meg litt.

 

lykke til videre i svangerskapet. Lytt til kroppen din😊 Husk at det tar på. Det er trossalt nr fire👏🏻

Anonymkode: 922a9...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter nr 3 nå og hatt kynnere tidligere enn med de to første. Hadde mye kynnere med nr 2 også men ikke så tidlig som nå. Er det sånn at jo flere barn en har født jo tidligere og sterkere kynnere får man tro? Uansett, slitsomt når de blir så sterke at man må ta smertestillende 😳 Håper de blir bedre. Masse lykke til videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...