Gå til innhold

Er jeg virkelig gravid? (Bilde av tester)


mangesommerfuglerimagen

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg en uke over tiden, ventet tanta mandag 2/4. Har kjent på at brystvortene har vært litt ømmere, det har strekt litt i livmora (ligner menssmerter men svake) og hatt litt vond korsrygg. Har trodd dette kunne være at tanta var på tur men hatt mine mistanker om graviditet. I morges våknet jeg flere ganger å var kvalm, men tenkte dette var fordi jeg stresset med å ta testene og var nervøs på resultatet. Tolk først en test tidig fra RFSU og den var negativ, men hadde en følelse på at det var feil så testet med en RFSU digital på samme urinen og der lyste det YES + etter 4-5 minutter. Hva tror dere? Har dere noen erfaringer med disse testene? 

B3E94DC8-8ECA-4223-9E1D-FF0B27E49981.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

I morgen er jeg en uke over tiden, ventet tanta mandag 2/4. Har kjent på at brystvortene har vært litt ømmere, det har strekt litt i livmora (ligner menssmerter men svake) og hatt litt vond korsrygg. Har trodd dette kunne være at tanta var på tur men hatt mine mistanker om graviditet. I morges våknet jeg flere ganger å var kvalm, men tenkte dette var fordi jeg stresset med å ta testene og var nervøs på resultatet. Tolk først en test tidig fra RFSU og den var negativ, men hadde en følelse på at det var feil så testet med en RFSU digital på samme urinen og der lyste det YES + etter 4-5 minutter. Hva tror dere? Har dere noen erfaringer med disse testene? 

B3E94DC8-8ECA-4223-9E1D-FF0B27E49981.jpeg

Stol på den digitale 😊 Gratulerer 😊

Anonymkode: 1ce7d...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 22.14, Anonym bruker skrev:

Stol på den digitale 😊 Gratulerer 😊

Anonymkode: 1ce7d...ac6

Takk for svar 💕 var hos legen å tok en urinprøve og en blodprøve, urinprøven viser negativ. Tok en clearblue m/ukesindikator og den viste «ikke gravid» så da tror jeg alt håp er ute. Får vente å se på blodprøvene, men 3 negative og en positiv test får meg til å helle mot at det ikke blir denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

Takk for svar 💕 var hos legen å tok en urinprøve og en blodprøve, urinprøven viser negativ. Tok en clearblue m/ukesindikator og den viste «ikke gravid» så da tror jeg alt håp er ute. Får vente å se på blodprøvene, men 3 negative og en positiv test får meg til å helle mot at det ikke blir denne gangen.

Det var dumt 🤔 Da hadde jeg ikke kjøpt den digutale der noe mer 😫

Anonymkode: 1ce7d...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var dumt 🤔 Da hadde jeg ikke kjøpt den digutale der noe mer 😫

Anonymkode: 1ce7d...ac6

Ja, veldig fortvilende😩 ihvertfall når jeg føler meg gravid, og enda ikke har fått mens. Nei, orker ikke gå på den smellen igjen! Har vært en del følelser i sving de siste dagene for å si det sånn😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

Ja, veldig fortvilende😩 ihvertfall når jeg føler meg gravid, og enda ikke har fått mens. Nei, orker ikke gå på den smellen igjen! Har vært en del følelser i sving de siste dagene for å si det sånn😳

Hvor mange dager over ikm er du? Har du fått svar på blodprøven?

Anonymkode: 1ce7d...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange dager over ikm er du? Har du fått svar på blodprøven?

Anonymkode: 1ce7d...ac6

9 dager over ikm. Tok blodprøver i går, hun på labben sa ingenting om hvor lang tid det ville ta. Så venter i spenning, dagene går treigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar 1 til 3 dager å få svar på den hcg blodprøven. Spørs kor du bor i landet.

Har ikkje kjennskap til den digitale men har hørt om fleire tilfeller. Skulle det vise seg negativ på hcg blodprøven klager du på testen der du kjøpte. Fortel kor sårende og utlegg det vart på det utførte seg.

Anonymkode: 8b452...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 22.09, Mamma2013.2015 skrev:

Hvordan gikk det?

HCG testen viste at det ikke var noe svangerskap. Har enda ikke fått mensen. Hadde en liten blødning i går, litt lyserosa blod bare. Ingenting idag. Har time hos legen for undersøkelse i morgen. Så får vi krysse fingrene for at det ikke er noe veldig galt, slik at vi kan fortsette prøvingen😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering. I går begynte jeg å blø, å har sterke smerter. Legen sa i dag at jeg har nok vært gravid, og at kroppen har brukt litt tid på å skyve det fra seg. Fikk beskjed om å slappe av, og bare fortsette prøvingen! Deilig å ha bekreftet at det ikke virker som det er noe galt med meg, og at det bare er å fortsette å prøve☺️ Så får vi håpe syklusen stabiliserer seg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...