Gå til innhold

Jeg tråkket på barnet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samvittigheten brenner intenst... Jeg skulle ned fra en liten hylle, og i det jeg gikk ned, flyttet toåringen på seg (hun lå nede), så jeg traff ankelen hennes! På kulen ved innsiden av foten. Det var ikke et lett nedsteg jeg tok, jeg var nær ved å falle og tror kanskje jeg kan ha landet ekstra hardt pga det. Hun gråt hysterisk (logisk nok). Hun ble litt hoven og blå over kulen der. Hun synes det er vondt å gå, og av og til (uten at jeg er sikker på hva hun gjorde med foten) fikk hun en grimase av smerte i ansiktet, type "det er så vondt at jeg nesten bryter ut i tårer". 
Hun klarer altså å gå, men det er ikke mange skrittene hun vil ta, så jeg aner ikke om hun halter eller hva... Fikk lov til å røre ved foten, så lenge jeg ikke var borti kula, og det gikk fint å dytte den varsomt oppover, men ikke nedover. Jeg fikk ikke lov til å ta mer etter det, så jeg vet ikke om hun synes det er ok at jeg vrir den til sidene. Men så at hun selv vred den litt innover mot seg, da hun skulle sjekke plasteret over kula.

Jeg er livredd for å ha brukket noe i foten hennes! Hva bør jeg se etter, bør jeg ta kontakt med legevakt for sikkerhetsskyld?

Anonymkode: 80cd0...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være brukket ja, selv om man kan stå/gå/bevege på foten, så jeg syntes du burde kontakte Lgv. Uansett er det tydelig vondt, så verdt å sjekke før Evt smertestillende.

Og du, ikke klandre deg selv :) uhell skjer. Jeg har jobbet i helsevesenet i 15år, og «til og med» mine barn har falt ned fra stellebord, en har rullet ned trappa, en gang snublet jeg i 3åringen, og i går klippet mannen min neglen til 5åringen så kort at det blødde (ved et uhell)...og flere blir det sikkert 🙈 

Anonymkode: 7d75b...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...