Gå til innhold

Ikm uke 16


Flutili

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Streken er jo rosa, så ikke sikkert det er skyggestrek 😊😊 jeg fikk ikke skyggetest på denne.. men fikk svaaaak positiv.

Hvor mange dpo er du? Jeg følger litt med deg vettu 😍 Og håper det er din tur ❤

fant bildet av testen min her på forumet, se bildet 😊😊 du ser den er veldig svak, men jeg var gravid 😄🤞

Screenshot_20180420-191631.png

Nå så jeg testene dine og den øverste er helt lik min strek!🙈 men var d den md du ble gravid? Sept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ja den er svakt rosa og jeg ser den godt. Men den poppa ikke opp med engang jeg hadde dyppet den nedi... virker ikke som skygge, men lurer mer på om den er ugyldig etter en viss tid. Er fra wish og fulgte ikke m bruksanvisning..

Tok ikke el test, men 11-13 dpo en plass 🙈 takk for gode ord 💗 tør ikke ta imorra tidlig jeg nå 💗

Min kom sikkert etter fristen 😂 men jeg krysser fingrene for deg ❤  Denne gangen fikk jeg sterk positiv test 13dpo, men etter UL for 2 uker siden fant vi ut at det blir tvillinger ❤❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Nå så jeg testene dine og den øverste er helt lik min strek!🙈 men var d den md du ble gravid? Sept?

Ja jeg ble gravid i sept, tror den testen var fra 13dpo.. Det var den som endte i exu.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Min kom sikkert etter fristen 😂 men jeg krysser fingrene for deg ❤  Denne gangen fikk jeg sterk positiv test 13dpo, men etter UL for 2 uker siden fant vi ut at det blir tvillinger ❤❤ 

Åååå skal du ha tvillinger 💗 så utrolig gøy! Gratulerer så mye 💗 hvordan var det å få den beskjeden?🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ja jeg ble gravid i sept, tror den testen var fra 13dpo.. Det var den som endte i exu.. 

Aha det var da ja. 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åååå skal du ha tvillinger 💗 så utrolig gøy! Gratulerer så mye 💗 hvordan var det å få den beskjeden?🤗

 

Er fortsatt i sjokk 😂😂 Glad selvfølgelig ❤ Men dukker opp enda flere spm både rundt svangerskap og permisjonstiden 🙈 Har heldigvis mange rundt oss som ønsker å hjelpe til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Min kom sikkert etter fristen 😂 men jeg krysser fingrene for deg ❤  Denne gangen fikk jeg sterk positiv test 13dpo, men etter UL for 2 uker siden fant vi ut at det blir tvillinger ❤❤ 

Gratulerer med tvillinger! Så moro!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, liiamarsen skrev:

Gratulerer med tvillinger! Så moro!! 😍

Takk ❤ morro og skummelt på engang 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, liiamarsen skrev:

Ser streken godt!! Du må ta ny test i morgen tidlig så du får bekreftet at det er glad-strek! 💕 januar- glede for oss begge håper jeg! 😁

Åh nå er jeg nervøs! Har jo så sykt menssmerter 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh nå er jeg nervøs! Har jo så sykt menssmerter 🙈

Pleier du å ha det til vanlig?  Om det er annerledes enn det pleier kan det være et godt tegn 😊😊🤞🤞venter spent på å få høre fra deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Pleier du å ha det til vanlig?  Om det er annerledes enn det pleier kan det være et godt tegn 😊😊🤞🤞venter spent på å få høre fra deg 😄

Nei men nå har jeg startet på pergotime og alt er annerledes. Spottet litt lysbrunt og rosa ett par dager nå. Mye trykk i korsrygg og stølhet i magen. Tror tr kommer når som helst. Tror mest sannsynlig jeg er 11 dpo idag. Testen idag tidlig fikk ikke svak rosa strek før etter 10-15 min 😥  streken skal vel dukke opp m en gang? Samtidig med kontrollstreken

20180421_082900.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Nei men nå har jeg startet på pergotime og alt er annerledes. Spottet litt lysbrunt og rosa ett par dager nå. Mye trykk i korsrygg og stølhet i magen. Tror tr kommer når som helst. Tror mest sannsynlig jeg er 11 dpo idag. Testen idag tidlig fikk ikke svak rosa strek før etter 10-15 min 😥  streken skal vel dukke opp m en gang? Samtidig med kontrollstreken

20180421_082900.jpg

Om du er 11dpo kan det uansett være akkurat for tidlig å teste.. kikket du på testen før du tok den? Såg du antydning til skyggestrek? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Om du er 11dpo kan det uansett være akkurat for tidlig å teste.. kikket du på testen før du tok den? Såg du antydning til skyggestrek? 

Nei så ikke noe skyggestrek der da.. og nå etter en time er den rosa streken som kom etter 15 min svak, men tydelig. Det står bare på ebay at man ikke skal lese av etter 10 min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tok screenshot fra wish . Er det ikke testen til høyre?

Screenshot_20180421-085650.png

Screenshot_20180421-085548.png

Jo stemmer 💗 bare fant en bruksanvisning på ebay . Syns bare d er rart at streken ikke dukker opp før etter en god stund. Men kanskje fordi d er så tidlig enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid, Knerten❤️Sånn var det med med mine graviditeter tidlig og😍 dette er min test, og da var jeg 13-14 dpo og jeg venter to💞

D386C2D1-0625-4C8E-9CF6-70C62BB2AF52.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til IKM-dagen, så slipper du å få falske negative/positive forhåpninger

Anonymkode: bbf3d...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vent til IKM-dagen, så slipper du å få falske negative/positive forhåpninger

Anonymkode: bbf3d...1ba

Ja har ikke testet noe dette året m prøving. Begynner å bli veldig frustrert. Derfor kjøpte jeg noen billigtester. De fleste søker noe å klamre seg til...et lite håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sami12 skrev:

Du er nok gravid, Knerten❤️Sånn var det med med mine graviditeter tidlig og😍 dette er min test, og da var jeg 13-14 dpo og jeg venter to💞

D386C2D1-0625-4C8E-9CF6-70C62BB2AF52.jpeg

Tror du ?💗

Ble dine positive først etter en god stund også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Jo stemmer 💗 bare fant en bruksanvisning på ebay . Syns bare d er rart at streken ikke dukker opp før etter en god stund. Men kanskje fordi d er så tidlig enda?

Når jeg testet 10 og 11dpo kom testene seeent frem, men var alikavel gravid og er det fortsatt :-) de kom frem etter fristen 🙈 Men du ser hvor svake de er.. 

Jeg hadde kjøpt en tidlig rfsu test og tatt den imorgen eller mandag.. den har følsomhet på 10mlU, den kostet 73kr på rema 1000 :-)

20180224_070329.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ så spennende knerten!! Jeg følger også med på deg her inne og håååper det er din tur nå❤️ Min test som jeg tok 10dpo var veldig svak og kom ikke før etter noen minutter, så ikke gi opp håpet😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hope123 skrev:

ÅÅ så spennende knerten!! Jeg følger også med på deg her inne og håååper det er din tur nå❤️ Min test som jeg tok 10dpo var veldig svak og kom ikke før etter noen minutter, så ikke gi opp håpet😁 

Åh tusen takk, så hyggelig å høre 💗 jeg tør ikke håpe, men lurer på hvorfor d blir strek uten hcg evnt . Men også hvorfor den dukker opp sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Når jeg testet 10 og 11dpo kom testene seeent frem, men var alikavel gravid og er det fortsatt :-) de kom frem etter fristen 🙈 Men du ser hvor svake de er.. 

Jeg hadde kjøpt en tidlig rfsu test og tatt den imorgen eller mandag.. den har følsomhet på 10mlU, den kostet 73kr på rema 1000 :-)

20180224_070329.jpg

Åh jeg tør ikke håpe, men d er veldig godt å lese d du skriver.  💗 takk kjære deg 💗 får kjøpe test på mandag om ikke tr dukker opp innen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh jeg tør ikke håpe, men d er veldig godt å lese d du skriver.  💗 takk kjære deg 💗 får kjøpe test på mandag om ikke tr dukker opp innen det.

Skjønner deg, det er veldig vondt å bli skuffet 😔 Jeg krysser alt som kan krysses, og følger med på oppdatering fra deg ❤❤

Jeg måtte se over bildene du la ut av testene, ser ut til at den på siste bildet har sterkere strek 🖒

 Masse masse lykke til 🤞

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Skjønner deg, det er veldig vondt å bli skuffet 😔 Jeg krysser alt som kan krysses, og følger med på oppdatering fra deg ❤❤

Jeg måtte se over bildene du la ut av testene, ser ut til at den på siste bildet har sterkere strek 🖒

 Masse masse lykke til 🤞

Ja man har håpet så lenge, men blir så skuffa hver gang tr dukker opp at man til slutt tror av en graviditet er helt umulig 💗  begynte å spotte 9 dpo lysrosa, og d har jeg gjort de siste ppene. Men idag har det gått over til hvit utflod igjen.

 

Tusen tusen takk 💗 hjelper å ha noen på sidelinja 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...