Gå til innhold

Ikm uke 16


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hiver meg med her. Tr startet nettopp altfor tidlig. Så da blir neste ikm rundt 21.04 tenker jeg.

Er i pp 10 ca.. mister litt tellinga. Og håpet 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Emi81 skrev:

17 april. Men veldig usikker på om det klaffer denne pp... el er midt i nattvaktsuka til min kjære... 😖

Kjenner veldig godt til problematikken m turnus 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/26/2018 den 13.49, Knerten <3 skrev:

Kjenner veldig godt til problematikken m turnus 😥

Ja, det er noe herk... 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen testfrie måneder. Tipper el var sånn ca rundt 4 april. 

Endret av Flutili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flutili skrev:

Har noen testfrie måneder. Tipper el var sånn ca rundt 4 april. 

Jeg tester heller ikke.  El igår eller idag tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tullete syklus og tror jammen jeg skal flytte inn her hos dere, jeg :)!

Jeg er enten 7 dpo eller 3 dpo, men er veldig usikker på alt sammen. Ifølge appen jeg logger alle symptomer så ble IKM flyttet tilbake noen dager, så da lander jeg her inne. 

Jeg fikk EL- slim for 8 dager siden, og etter det tok jeg en god del EL-tester, men fikk ikke positivt utslag på noen. Derfor er jeg tilbøyelig til å tro at EL kom veldig tidlig denne runden. Skal uansett ikke teste hcg før IKM, blir tullete av å teste fra 9 dpo osv. 

Har dere noen symptomer enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig svak strek. Usikkert om dette står seg, men jeg ser helt klart en liiiten strek! Og strek er strek? Eller? 😁

1F655986-E6F1-4BEB-A18D-BBF5708D974C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, liiamarsen skrev:

Veeeldig svak strek. Usikkert om dette står seg, men jeg ser helt klart en liiiten strek! Og strek er strek? Eller? 😁

1F655986-E6F1-4BEB-A18D-BBF5708D974C.jpeg

Herlighet jeg ser en helt svak strek 🤗 da er d bare å krysse fingrene for at den blir sterkere 💗 hvilken dpo? Var d ikke du som ikke skulle teste 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Knerten <3 skrev:

Herlighet jeg ser en helt svak strek 🤗 da er d bare å krysse fingrene for at den blir sterkere 💗 hvilken dpo? Var d ikke du som ikke skulle teste 😂

Hahaha joo! Men så begynte jeg å hylgrine uten grunn, og med litt ømme bryster i tillegg tenkte jeg kanskje det var noe der! Tok test mest for tull, men så kom det en megasvak strek. 😂😂😂 ser streken bedre hjemme enn på bildet. Er 9 eller 10 dpo i dg, EL kom mye tidligere enn jeg trodde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her, selv om vi ikke er prøvere! Vi har 3 små barn og ingen planer om flere. Men føler meg plutselig gravid🙄🙈 Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel ennå, men tror jeg hadde eggløsning for ca en uke siden. Håper det bare er kroppen som tuller og prøver å komme tilbake til normalen igjen...

Anonymkode: 23aad...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, liiamarsen skrev:

Hahaha joo! Men så begynte jeg å hylgrine uten grunn, og med litt ømme bryster i tillegg tenkte jeg kanskje det var noe der! Tok test mest for tull, men så kom det en megasvak strek. 😂😂😂 ser streken bedre hjemme enn på bildet. Er 9 eller 10 dpo i dg, EL kom mye tidligere enn jeg trodde! 

Haha så utrolig bra 🤣🤣🤣

håper virkelig du har klart det denne pp 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Haha så utrolig bra 🤣🤣🤣

håper virkelig du har klart det denne pp 💗

Takk! 💛 

hvordan går det for deg? Hvor langt i syklusen har du kommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liiamarsen skrev:

Takk! 💛 

hvordan går det for deg? Hvor langt i syklusen har du kommet? 

Jeg vet egentlig ikke siden jeg ikke el tester nå..men sånn etter sykluslengde og el slim så trodde jeg el var i helga som var. Fikk lagt inn aksjer annenhver dag. Men så da jeg trodde el var over, fikk jeg nå på tirsdag brått mye mer el smerter og slim. Så da tok vi en runde til 🙈 Blir gal.. Føler vi aldri får lagt inn nok. At man helst burde holde på to ganger om dagen. Men da er jeg vel kanskje bare 3-4 dpo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jeg vet egentlig ikke siden jeg ikke el tester nå..men sånn etter sykluslengde og el slim så trodde jeg el var i helga som var. Fikk lagt inn aksjer annenhver dag. Men så da jeg trodde el var over, fikk jeg nå på tirsdag brått mye mer el smerter og slim. Så da tok vi en runde til 🙈 Blir gal.. Føler vi aldri får lagt inn nok. At man helst burde holde på to ganger om dagen. Men da er jeg vel kanskje bare 3-4 dpo da?

Så utrolig frustrerende når man ikke kan slappe av og tenke at man gjorde det man kunne liksom. Hadde du EL på tirsdag kan det nok stemme med 4 dpo :) Jeg føler det samme som deg angående det med å gjøre nok, det er kjipt å ha sånne tanker egentlig. Jeg håper du (og jeg) klarer å slappe av og bare tenke at det er godt nok uansett hva man får gjort. Spennede ventetid for deg nå! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 9.12, liiamarsen skrev:

Så utrolig frustrerende når man ikke kan slappe av og tenke at man gjorde det man kunne liksom. Hadde du EL på tirsdag kan det nok stemme med 4 dpo :) Jeg føler det samme som deg angående det med å gjøre nok, det er kjipt å ha sånne tanker egentlig. Jeg håper du (og jeg) klarer å slappe av og bare tenke at det er godt nok uansett hva man får gjort. Spennede ventetid for deg nå! :D 

Tok denne i ettermiddag fordi jeg er så kvalm.. men er jo mest sannsynlig bare 7-8 dpo. Ser en skygge der.. men d er vel bare d d er også 😥

20180414_181628.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Tok denne i ettermiddag fordi jeg er så kvalm.. men er jo mest sannsynlig bare 7-8 dpo. Ser en skygge der.. men d er vel bare d d er også 😥

20180414_181628.jpg

Jeg ser streken! Kan jo være det blir til noe, frøken! 😁 jeg har fått fem sånne tester denne gangen. Må bare vente til ikm og se! Jeg er 11 dpo i dag omtrent, og fikk samme strek som du. Krysser ALT for deg! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, liiamarsen skrev:

Jeg ser streken! Kan jo være det blir til noe, frøken! 😁 jeg har fått fem sånne tester denne gangen. Må bare vente til ikm og se! Jeg er 11 dpo i dag omtrent, og fikk samme strek som du. Krysser ALT for deg! 💕

Åh tusen takk kjære deg 😘 i lyset ser jeg den er mørkere fra den skyggestreken og bort til kanten.. så kanskje bare holdt den nedi for lenge så d er fukt. 

Blir rar! Vet jo ikke eksakt dpo heller. Du er 11 og fikk svak strek idag tidlig også ?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh tusen takk kjære deg 😘 i lyset ser jeg den er mørkere fra den skyggestreken og bort til kanten.. så kanskje bare holdt den nedi for lenge så d er fukt. 

Blir rar! Vet jo ikke eksakt dpo heller. Du er 11 og fikk svak strek idag tidlig også ?💗

Det beste er vel å la være med all testing frem til ikm?😂 men det er jo umulig når man får skyggestreker og/eller svake streker. Jeg er 10 eller 11 dpo, ikm tirsdag tror jeg. Har ikke el- testet, så tar bare utgangspunkt i når slimet forsvant. Begynt å kjenne på kvalme og ømme bryster de siste 5 dagene, men det har jeg også opplevd før TR, så alt kan være pms! 🙄 ikke så alt for lang tid å vente på sikre svar, heldigvis! Kvalme er et godt tegn da! Du kan i hvert fall holde håpet oppe! 😁👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Knerten <3 skrev:

Tok denne i ettermiddag fordi jeg er så kvalm.. men er jo mest sannsynlig bare 7-8 dpo. Ser en skygge der.. men d er vel bare d d er også 😥

20180414_181628.jpg

Jeg har fått en slik test, med svak strek som det der. Jeg var gravid ;-)

Anonymkode: 90579...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått en slik test, med svak strek som det der. Jeg var gravid ;-)

Anonymkode: 90579...d52

Takk 💗 men den var blank idag. Var nok bare en skygge... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, liiamarsen skrev:

Det beste er vel å la være med all testing frem til ikm?😂 men det er jo umulig når man får skyggestreker og/eller svake streker. Jeg er 10 eller 11 dpo, ikm tirsdag tror jeg. Har ikke el- testet, så tar bare utgangspunkt i når slimet forsvant. Begynt å kjenne på kvalme og ømme bryster de siste 5 dagene, men det har jeg også opplevd før TR, så alt kan være pms! 🙄 ikke så alt for lang tid å vente på sikre svar, heldigvis! Kvalme er et godt tegn da! Du kan i hvert fall holde håpet oppe! 😁👌🏻

Ok. Jeg hadde slim så mange dager, så er så usikker.. skal vel ta utgangspunkt i siste dag ja, og da er jeg ikke mer enn 6 dpo . Idag har jeg vondt i korsryggen og d føltes som tr skulle komme idag tidlig 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ok. Jeg hadde slim så mange dager, så er så usikker.. skal vel ta utgangspunkt i siste dag ja, og da er jeg ikke mer enn 6 dpo . Idag har jeg vondt i korsryggen og d føltes som tr skulle komme idag tidlig 😥

Fy så utrolig teit det er at gravid og TR kan opptre omtrent likt! Jeg håper det er gode tegn og ikke dårlige varsel du opplever, Knerten! 💛 Jeg får mer og mer vondt i brystene, ellers merker jeg ingen ting. Helt umulig å vite før ikm på tirsdag! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...