Gå til innhold

Spamming av forumet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får bare slenge meg på Kira her, og skuffe dere seriøst. Lite drama og kaos, private ting gjorde at jeg ikke hadde tid til å være her inne så mye som jeg burde hvis jeg skulle være moderator 😊

Sånn sett bort i fra at Kira var ei ku da, men vi klarte å holde ut med hverandre alikevel 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Modesty Blaise. skrev:

Sånn sett bort i fra at Kira var ei ku da, men vi klarte å holde ut med hverandre alikevel 😂

Haha, jeg er glad i deg også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2018-3-26 den 12.34, HanneMari Egmont skrev:

aaah! Sånn ja! Ja, det kunne nok funka bedre!

Forumet blir spammet akkurat nå.

På tide med nynorsk?

På 2018-3-26 den 17.34, Anonym bruker skrev:

Hva er en evamaskin!!!???

Anonymkode: 853b3...ade

Evighets-maskin.

Anonymkode: ccc4a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2018-3-30 den 18.40, Kira skrev:

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det var lite grums og drama. Så disse konspirasjonsteoriene stemmer ikke 😂

Men jeg har mer eller mindre holdt på med dette siden brukermoderatorer ble innfør i 2013 (tror jeg?). Nå var jeg lei ansvaret det medførte. Så verre enn det var det ikke. Beklager hvis jeg nå skuffet noen med mangel på konflikter 😉

På 2018-4-2 den 17.12, Modesty Blaise. skrev:

Jeg får bare slenge meg på Kira her, og skuffe dere seriøst. Lite drama og kaos, private ting gjorde at jeg ikke hadde tid til å være her inne så mye som jeg burde hvis jeg skulle være moderator 😊

Sånn sett bort i fra at Kira var ei ku da, men vi klarte å holde ut med hverandre alikevel 😂

Helt i orden og glad for å høre det. :)

Men det var ingen som ville svare på det spørsmålet når mange stilte det, etter at deres sluttet som BMer. Stillhet er ikke en god løsning, det gjør bare at folk lurer på hvorfor i tillegg til at dere sluttet så lurer folk også på hvorfor dere er så stille om det.

Anonymkode: ccc4a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forumet blir spammet akkurat nå.

Anonymkode: ccc4a...0ee

Tatt de nå. Har sperret for en del asiatiske tegn, men ser ut til at disse var en annen type!

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Tatt de nå. Har sperret for en del asiatiske tegn, men ser ut til at disse var en annen type!

Ann Christin, admin

Tommel opp for rask reaksjon :)

Anonymkode: 274a7...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@HanneMari Egmont, i og med at jeg ikke kan mase på dere på KG som anonym så gjør jeg det her istedet.

KG er nå oversvømmet med koreanske tegn og spam-innlegg. 

http://forum.kvinneguiden.no/profile/124194-depdp8511/

På tiden å tenke ut en løsning som ikke fungerer i google translate?

Nynorsk er glimrende å bruke til dette.

Anonymkode: ccc4a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

@HanneMari Egmont, i og med at jeg ikke kan mase på dere på KG som anonym så gjør jeg det her istedet.

KG er nå oversvømmet med koreanske tegn og spam-innlegg. 

http://forum.kvinneguiden.no/profile/124194-depdp8511/

På tiden å tenke ut en løsning som ikke fungerer i google translate?

Nynorsk er glimrende å bruke til dette.

Anonymkode: ccc4a...0ee

Hei

Tekola har gått inn og lagt inn spam på masse koreanske tegn nå, så håper vi får takk knekken på det! Jeg har tatt opp forslaget om nynorsk med Teknisk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Tekola har gått inn og lagt inn spam på masse koreanske tegn nå, så håper vi får takk knekken på det! Jeg har tatt opp forslaget om nynorsk med Teknisk! :) 

Takk! Kjempebra! Synd at tallordene er nesten de samme på begge mål. :( 

Fargene likeså (ellers kunne en legge sammen to farger, med tilfedlighetsgenerator mellom primfarger, med to som blir valgt ut, "hva er gult + blått", "hva er blått + rødt", osv).

Men pass på at det er en tilfeldighetsgenerator der også (random). Slik at det ikke blir et fast svar som kan legges inn i et script eller hva som.

Og du? Takk for den fantastisk gode jobben du gjør. Ha en strålende fin dag! <3 

Anonymkode: ccc4a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslagene! Tror kanskje mange ville slitt med å komme på hva fargene blir sånn spontant selv om de ikke er roboter! ;) Det kan dessverre ta litt tid før sånt blir satt igang, da, for mens det noen ganger bare er en boks som må trykkes på, er det i andre tilfeller en egen plugin som må utvikles og betales timer for. Men vi undersøker det, i alle fall!

Tusen takk, det var hyggelig sagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...