Gå til innhold

Desember 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei. I dag er jeg 21+7.. og det har vært veldig mye aktivitet i magen fra lillejenta i ca 3 uker nå.. men i går var det lite.. kun litt, noen få ganger.. og i dag er det også lite.. nesten ikke noe.. burde jeg være veldig bekymret, eller er dette normalt med sånne dager innimellom? Sånn ellers er det karneval og trampolinesirkus hele dagen og kvelden nesten.. 

 

mvh frustrert

Anonymkode: f4667...5bc

Hei :)
Slike dager har jeg også hatt, men jeg har tenkt "litt bevegelse er bra bevegelse". 

 Er gravid med tredjemann, og jeg opplevde i tidligere svangerskapen at dagene ikke var like mtp bevegelse, ettersom at jeg ringte føden for å spør, og da tok de meg inn på sjekk for sikkerhetsskyld, ultralyd og sparketest. Så en telefon til føden er aldri en telefon for mye. Vist du er bekymret, så ville jeg ringt :) Ikke noe godt å vere bekymret ❤️

Anonymkode: c9fb5...880

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

På 12.8.2018 den 11.00, Anonym bruker skrev:

Hei. I dag er jeg 21+7.. og det har vært veldig mye aktivitet i magen fra lillejenta i ca 3 uker nå.. men i går var det lite.. kun litt, noen få ganger.. og i dag er det også lite.. nesten ikke noe.. burde jeg være veldig bekymret, eller er dette normalt med sånne dager innimellom? Sånn ellers er det karneval og trampolinesirkus hele dagen og kvelden nesten.. 

 

mvh frustrert

Anonymkode: f4667...5bc

De er fortsatt veldig små så kan legge seg til slik at du ikke kjenner noe. Er du veldig bekymret ringer du jordmor. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...