Gå til innhold

Desember 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Zarina skrev:

Skjønner det veldig godt ☺ jeg var veldig glad for å få tidlig ul sist gang, hjalp litt å finne roen når man ser hjertet som banker ❤ lommeboka måtte bestemme her denne gangen så da ble det uke 12 sånn at nakkefold og andre tegn på avvik kan sjekkes. 

Ja, ser den!! Vi har ingen barn fra før og ingen andre veldig store utgifter så vi tar oss råd til det😁 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

21 minutter siden, Hope123 skrev:

Ja, ser den!! Vi har ingen barn fra før og ingen andre veldig store utgifter så vi tar oss råd til det😁 

Er verdt pengene 😁 du må oppdatere oss når du har vært der da 😄

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Zarina skrev:

Er verdt pengene 😁 du må oppdatere oss når du har vært der da 😄

Ja det tror jeg at det er!😁 ja, det skal jeg!!😁

Lenke til kommentar

Hei er ny her😌 

har termin 24 desember og er 5+1 uker på vei.

Kjenner veldig få som har barn fra før eller som er gravide, føler meg litt «ensom», samboer forstår ikke det helt fordi er ikke han som har noe spennende liggende i magen 🤪 

Så håper det er mange førstegangsfødene som er like spente som meg på hva som kommer i vente, jeg synes det er rart å tenke på at det skal vokse noe i magen og etter hvert kjenne liv ❤️

 

Lenke til kommentar
15 minutter siden, Nikki90 skrev:

Hei er ny her😌 

har termin 24 desember og er 5+1 uker på vei.

Kjenner veldig få som har barn fra før eller som er gravide, føler meg litt «ensom», samboer forstår ikke det helt fordi er ikke han som har noe spennende liggende i magen 🤪 

Så håper det er mange førstegangsfødene som er like spente som meg på hva som kommer i vente, jeg synes det er rart å tenke på at det skal vokse noe i magen og etter hvert kjenne liv ❤️

 

Gratulerer så mye😁😁 fin julegave!!

er alltid godt å ha noen i samme situasjon å snakke med! Jeg er også førstegangsgravid, så jeg er også veldig spent på tiden fremover!!❤️ 

Lenke til kommentar

Melder meg forsiktig inn her 💗 Kan nesten ikke tro det er sant. Har prøvd siden sensommeren og egentlig gitt opp. Var i pausemd med pergo nå og da gikk det 😉 37 år og nr 3. De andre to er 5 og 8, så mange tanker nå. Glad og nervøs på samme tid. Blir det for langt hopp mellom dem osv. Må prøve å fordøye dette her 💗 også er d termin da. Foreløpig ca. 31 desember🙈 Er d ikke bedre å være født tidlig i januar enn helt sist 🙈

 

 

1.12 Ringsaker84, Smågodt1

2.12 Celine789

3.12

4.12

5.12 Hope123

6.12

7.12

8.12

9.12 Zarina

10.12

11.12

12.12

13.12 Rullgardin

14.12

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12.

20.12

21.12

22.12

23.12

24.12

25.12

26.12

27.12

28.12

29.12

30.12

31.12 Knerten

 

 

 
Lenke til kommentar

Annonse

På 10.4.2018 den 22.05, Chl85 skrev:

Foreløpig termin 17 des... positiv test 4 april... Er egentlig særdeles panisk. Dette blir en ikke helt planlagt nr 3... 

 

 

Nr 3 her også og veldig nervøs 🙈💗🙈

Lenke til kommentar
2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Nr 3 her også og veldig nervøs 🙈💗🙈

Ja vi får bare tenke at det går seg til. 😊 Livet kan ikke planlegges alltid 😜

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Chl85 skrev:

Ja vi får bare tenke at det går seg til. 😊 Livet kan ikke planlegges alltid 😜

Nei vi har noen måneder på oss til å venne oss til det <3 Gleder meg stort :strix:

Gratulerer til deg også

Lenke til kommentar
39 minutter siden, Hope123 skrev:

Åååå😁😁 såå glad for å se deg her inne knerten!!❤️ Gratulerer så mye!!! 

Ååå så hyggelig å høre 💗 gøy å se igjen gamle kjente 😂 tusen takk, helt uvirkelig for meg 💗

Lenke til kommentar
43 minutter siden, Zarina skrev:

Gratulerer så masse Knerten! Så hyggelig at det endelig klaffet for deg ❤

Tusen hjertelig takk 💗 den som venter på noe godt... 😉 kan ikke tro d er sant altså 💗

Lenke til kommentar

Annonse

Uff.. denne svangerskapskvalmen er noe av det verste jeg har opplevd.. kvalm 24 timer i døgnet og kaster opp🤢🤮 

noen andre som sliter med kvalmen også? 

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Hope123 skrev:

Uff.. denne svangerskapskvalmen er noe av det verste jeg har opplevd.. kvalm 24 timer i døgnet og kaster opp🤢🤮 

noen andre som sliter med kvalmen også? 

Aldri slitt bortsett fra en uke (uke6). Nå syns jeg bare enkelte smaker og lukter er ekle, jobber i barnehage så når jeg må tørke romper syns jeg det lukter litt verre nå enn før. Pluss at jeg allerede har to barn fra før 

Anonymkode: e253a...976

Lenke til kommentar
1 time siden, Hope123 skrev:

Uff.. denne svangerskapskvalmen er noe av det verste jeg har opplevd.. kvalm 24 timer i døgnet og kaster opp🤢🤮 

noen andre som sliter med kvalmen også? 

Huff, stakkars deg! Jeg er ganske heldig i forhold til kvalmen blir veldig uggen når jeg er sliten og trøtt eller sulten, men ok ellers. Hjelper å være 50% sykemeldt. 

Hos meg er magen superoppblåst, ser ut som jeg er 6 mnd på vei på kvelden 🙈 magen er forstoppet og har en del vondt i i magen pga det, men det er jo 1000 ganger bedre enn å være kvalm og kaste opp 😞 føler med deg ❤

Lenke til kommentar
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aldri slitt bortsett fra en uke (uke6). Nå syns jeg bare enkelte smaker og lukter er ekle, jobber i barnehage så når jeg må tørke romper syns jeg det lukter litt verre nå enn før. Pluss at jeg allerede har to barn fra før 

Anonymkode: e253a...976

Så deilig da!!😊😊 jeg jobber også i barnehage, så jeg ser den😂 jeg er 100% sykemeldt nå da, så slipper unna enn så lenge!😅 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Zarina skrev:

Huff, stakkars deg! Jeg er ganske heldig i forhold til kvalmen blir veldig uggen når jeg er sliten og trøtt eller sulten, men ok ellers. Hjelper å være 50% sykemeldt. 

Hos meg er magen superoppblåst, ser ut som jeg er 6 mnd på vei på kvelden 🙈 magen er forstoppet og har en del vondt i i magen pga det, men det er jo 1000 ganger bedre enn å være kvalm og kaste opp 😞 føler med deg ❤

Åå så deilig å slippe litt unna kvalmen da!😁🙌🏼 Jeg er 100% sykemeldt, har rett og slett ikkje sjans til å komme meg på jobb for tiden..😫🤢 

er ikke bare bare å vere oppblåst og fortoppet heller nei😥 

håper vi alle får fine uker fremover uansett!❤️ 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Hope123 skrev:

Åå så deilig å slippe litt unna kvalmen da!😁🙌🏼 Jeg er 100% sykemeldt, har rett og slett ikkje sjans til å komme meg på jobb for tiden..😫🤢 

er ikke bare bare å vere oppblåst og fortoppet heller nei😥 

håper vi alle får fine uker fremover uansett!❤️ 

Så lenge spirene klorer seg fast så får vi vel bare ta det vi får 😅 Jeg venter bare på bekkenløsningen jeg 🙈 kom i uke 14 sist, så regner med den snart er på plass denne gangen også 😥 men jeg klager ikke så lenge jeg slipper unna kvalmen. 

Lenke til kommentar
22 minutter siden, Zarina skrev:

Så lenge spirene klorer seg fast så får vi vel bare ta det vi får 😅 Jeg venter bare på bekkenløsningen jeg 🙈 kom i uke 14 sist, så regner med den snart er på plass denne gangen også 😥 men jeg klager ikke så lenge jeg slipper unna kvalmen. 

Ja det er helt sant!!😊😊 

uff, så tidlig ja.. det kan umulig være godt 😔😫 

Lenke til kommentar
6 timer siden, Hope123 skrev:

Uff.. denne svangerskapskvalmen er noe av det verste jeg har opplevd.. kvalm 24 timer i døgnet og kaster opp🤢🤮 

noen andre som sliter med kvalmen også? 

Æsj stakkars deg 💗 d er grusomt å kaste opp. Håper d går over snart. Hadde du det i forrige svangerskap også?

Jeg var bare litt uggen med de to andre barna, så håper jeg slipper den voldsomme kvalmen denne gangen også.

Lenke til kommentar
37 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Æsj stakkars deg 💗 d er grusomt å kaste opp. Håper d går over snart. Hadde du det i forrige svangerskap også?

Jeg var bare litt uggen med de to andre barna, så håper jeg slipper den voldsomme kvalmen denne gangen også.

Jeg har ingen barn fra før, så dette er første svangerskapet mitt :) 

håper du slipper unna den verste kvalmen ja💖 

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Hope123 skrev:

Jeg har ingen barn fra før, så dette er første svangerskapet mitt :) 

håper du slipper unna den verste kvalmen ja💖 

Ok 🙈 stakkars deg, håper du blir bedre snart 💗

Lenke til kommentar

Jeg var forresten på tidlig ultralyd her om dagen.. fikk se en liten bamsemums med bitte små armer og bein, og et stort bankende hjerte❤️ Ble faktisk flytta frem noen dager også, så i dag er jeg 9+1 istedenfor 8+5 som jeg trodde😁 

Lenke til kommentar
40 minutter siden, Hope123 skrev:

Jeg var forresten på tidlig ultralyd her om dagen.. fikk se en liten bamsemums med bitte små armer og bein, og et stort bankende hjerte❤️ Ble faktisk flytta frem noen dager også, så i dag er jeg 9+1 istedenfor 8+5 som jeg trodde😁 

Åh så herlig 💗 d er så fantastisk å se! Og ikke feil å bli flytta fram da 🤗

Har også bestilt rundt uke 8, gleder meg 💗

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...