Gå til innhold

Desember 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan er formen deres? Selv kjenner jeg lite bortsett fra lette murringer av og til. Nesten så jeg gleder meg til å kjenne på kvalme / ømme bryst ol. for å føle meg mer gravid 😂

Lenke til kommentar

Annonse

4 minutter siden, Celine789 skrev:

Hvordan er formen deres? Selv kjenner jeg lite bortsett fra lette murringer av og til. Nesten så jeg gleder meg til å kjenne på kvalme / ømme bryst ol. for å føle meg mer gravid 😂

Formen er litt opp og ned.. sover veldig dårlig for tiden, er litt kvalm på natten, og har hatt skikkelig halsbrann de siste dagene, som jeg blir ekstra plaget av når jeg sover😅 har murringer i magen, og suuuuper ømme pupper! Ellers er alt bra😁 er super oppblåst også da, uff...og litt humørsvingninger også kan man si😂

Haha, symptomene kommer vel tidsnok skal du se🤮😴🙈 

Lenke til kommentar

Formen er ganske fin her; litt urolig i kroppen om natten og kjenner at det er slitsomt med en 2 åring som vil henge fast i puppen hele natten 😅 ellers litt mensmurring og ganske oppblåst. Testene blir stadig sterkere og i dag 4+0 fikk jeg 2-3 uker på digital 😊 

Gleder meg ikke til symptomer 😂 slapp billig unna kvalmen sist, men det kan jo være annerledes nå. Gruer meg til bekkenløsningen jeg regner med er rett rundt hjørnet, forrige gang var bekkenet ødelagt fra uke 14 😣

Lenke til kommentar
2 timer siden, Zarina skrev:

Formen er ganske fin her; litt urolig i kroppen om natten og kjenner at det er slitsomt med en 2 åring som vil henge fast i puppen hele natten 😅 ellers litt mensmurring og ganske oppblåst. Testene blir stadig sterkere og i dag 4+0 fikk jeg 2-3 uker på digital 😊 

Gleder meg ikke til symptomer 😂 slapp billig unna kvalmen sist, men det kan jo være annerledes nå. Gruer meg til bekkenløsningen jeg regner med er rett rundt hjørnet, forrige gang var bekkenet ødelagt fra uke 14 😣

Jeg må kjøpe meg en digital tror jeg. Bare tatt billigtestene og det har vært fin økning i styrke på dem, men må være litt ekstra godt å få bekreftet "3+" 😊 

Da er jeg akkurat en uke foran deg - 5+0 i dag. Spennede uker foran oss! 

Bekkenet ødelagt fra uke 14?! Det høres ikke bra ut.. Førstegangs og lettere naiv så trodde ikke det kom før helt på slutten 😅

Lenke til kommentar
17 minutter siden, Celine789 skrev:

Jeg må kjøpe meg en digital tror jeg. Bare tatt billigtestene og det har vært fin økning i styrke på dem, men må være litt ekstra godt å få bekreftet "3+" 😊 

Da er jeg akkurat en uke foran deg - 5+0 i dag. Spennede uker foran oss! 

Bekkenet ødelagt fra uke 14?! Det høres ikke bra ut.. Førstegangs og lettere naiv så trodde ikke det kom før helt på slutten 😅

Jeg var nok en av de uheldige i forhold til bekkenløsning. De fleste får nok ikke trøbbel så tidlig, så du har sikkert ikke noe å bekymre deg for 😉 jeg hadde til gjengjeld et veldig fint svangerskap ellers, ingen andre komplikasjoner annet enn småblødninger frem til uke 18. Men det var jo kjekt å få hyppige ultralyder da og det var ingenting gal, bare litt slitsomt 😊

Lenke til kommentar

Blir en digital med ukesindikator her på lørdag som skal legges i påskeegget og overraske pappaen, som jeg tror ikke mistenker noen ting 😅😍 Brukt ganske mange billigstrimler til nå og føler det er litt vanskelig å tro på enda at jeg faktisk er gravid🙈 5+1 nå når klokken har tikket 24, og ser allerede på å bestille tidlig ul om 2 uker privat🤞 

Lenke til kommentar
10 timer siden, Smågodt1 skrev:

Blir en digital med ukesindikator her på lørdag som skal legges i påskeegget og overraske pappaen, som jeg tror ikke mistenker noen ting 😅😍 Brukt ganske mange billigstrimler til nå og føler det er litt vanskelig å tro på enda at jeg faktisk er gravid🙈 5+1 nå når klokken har tikket 24, og ser allerede på å bestille tidlig ul om 2 uker privat🤞 

Oii, spennende😁😁 jeg er 4+4 i dag, jeg har bestilt tidlig ul om 4 uker, da er jeg 8+4 😁 måtte spirene klamre seg fast!!🤞🏼😍 

Lenke til kommentar

Annonse

Hehe, litt godt å føle symptomer siden det er alt for tidlig til å kjenne liv, tydelig tegn på at du faktisk er gravid 😅 Selv er det fortatt lite symptomer her, men vært endel plaget med morgenkvalme tidligere, så spent å se om det kommer denne gangen også🤔

Lenke til kommentar
På 30.3.2018 den 1.29, Smågodt1 skrev:

Hehe, litt godt å føle symptomer siden det er alt for tidlig til å kjenne liv, tydelig tegn på at du faktisk er gravid 😅 Selv er det fortatt lite symptomer her, men vært endel plaget med morgenkvalme tidligere, så spent å se om det kommer denne gangen også🤔

Ja det er helt sant!!!☺️😊 åh ja, jeg er spent på hvordan tiden fremover blir! 

Bestilt du time til tidlig ul forresten?😁 

Endret av Hope123
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha et barn på den tiden, fordi jeg ville være en skytten i horoskopet, dette er gode mennesker, jeg vet fra erfaring :babygutt:

Lenke til kommentar
10 timer siden, am0r skrev:

Hei!

Melder meg inn her jeg også. 5+1 i dag. :-) Kjekt å ha noen å snakke med mens man venter ❤️

 

47 minutter siden, Rullgardin skrev:

Litt overraskende ble det positiv test her denne syklusen ☺️ Foreløpig menstermin 13.des

Så kjekt med flere her inne! Gratulerer begge to😁❤️ 

Lenke til kommentar

Tok meg friheten til å lage en terminliste jeg :) Så kan folk bare legge seg til på listen etterhvert som de kommer inn i gruppen :) Am0r, du skrev ikke når termin var for deg så la deg ikke inn på listen... luke33, du sier heller ikke noe om termin, er du gravid eller ønsker du å bli gravid (ikke frekt ment, var bare litt uklart for meg på måten du skriver på :)) ?

1.12 Ringsaker84, Smågodt1

2.12 Celine789

3.12

4.12

5.12 Hope123

6.12

7.12

8.12

9.12 Zarina

10.12

11.12

12.12

13.12 Rullgardin

14.12

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12.

20.12

21.12

22.12

23.12

24.12

25.12

26.12

27.12

28.12

29.12

30.12

31.12

 

Lenke til kommentar
8 timer siden, Zarina skrev:

Tok meg friheten til å lage en terminliste jeg :) Så kan folk bare legge seg til på listen etterhvert som de kommer inn i gruppen :) Am0r, du skrev ikke når termin var for deg så la deg ikke inn på listen... luke33, du sier heller ikke noe om termin, er du gravid eller ønsker du å bli gravid (ikke frekt ment, var bare litt uklart for meg på måten du skriver på :)) ?

1.12 Ringsaker84, Smågodt1

2.12 Celine789

3.12

4.12

5.12 Hope123

6.12

7.12

8.12

9.12 Zarina

10.12

11.12

12.12

13.12 Rullgardin

14.12

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12.

20.12

21.12

22.12

23.12

24.12

25.12

26.12

27.12

28.12

29.12

30.12

31.12

 

Sitter på mobil, så får ikke til å legge meg inn! Kan noen gjøre det for meg?😊 Har foreløpig termin 4/12 (samme termindato som kommende storesøster forøvrig, det syns jeg er litt kult!)

Lenke til kommentar
På 31.3.2018 den 23.03, Hope123 skrev:

Ja det er helt sant!!!☺️😊 åh ja, jeg er spent på hvordan tiden fremover blir! 

Bestilt du time til tidlig ul forresten?😁 

Ja, klarte ikke la være😬 Bor i ingenmannsland og her har vi ikke det, men i neste uke reiser jeg på kurs og tar UL i den forbindelse😊 Vil være 7+0, så det er jo eventuelt et bankende hjerte jeg får se siden det er så tidlig 🤞 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Smågodt1 skrev:

Ja, klarte ikke la være😬 Bor i ingenmannsland og her har vi ikke det, men i neste uke reiser jeg på kurs og tar UL i den forbindelse😊 Vil være 7+0, så det er jo eventuelt et bankende hjerte jeg får se siden det er så tidlig 🤞 

Oii, så gøy!! Ja, 7+0 får du vel se et bankende hjerte ja!😍 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...