Gå til innhold

Dere som ikke var helt fortrolig med navnevalget i begynnelsen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarte dere å falle til ro med navnet etterhvert? Tok det lang tid? Eller vil jeg alltid føle det slik som dette? :(

Jeg klarer ikke slå meg til ro med navnet til babyen vår, det er som om det ikke er ''hans navn''. Mannen har blitt vant til det, synes det er fint og forstår heller ikke helt hvordan det føles for min del... Jeg venter bare på at denne følelsen skal forsvinne, og at navnet vil føles riktig. 

 

Anonymkode: 7e6f7...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

js det gjorde jeg. far valgte navnet, et navn jeg aldri hadde valgt,men nå er jenta 5 og kunne ikke het noe annet

Anonymkode: ee25f...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte navn vi begge likte så det problemet hadde vi ikke. Men ei venninne av meg bytta navn på sin, noen uker etter fødsel. 

Anonymkode: 17cea...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom frem til et vi begge ikke hatet. Jeg ville aldri valgt det navnet om jeg fikk velge alene. Han er 9 nå, flott gutt, med et litt kjedelig, oppbrukt navn. 

Anonymkode: 81cff...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her falt jeg ikke til ro med ene bokstaven i navnet, irriterte meg mer og mer så måtte bytte (fra K til C). Men navnet var jo fortsatt det samme. Men så lenge ungen ikke er døpt tenker jeg at det er innafor å bytte hvis man føler det er feil!

Anonymkode: eab90...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi likte begge navnene på våre godt, men synes det var merkelig å bruke navnet på begge to i begynnelsen likevel. Tar litt tid før de eier navnet sitt. Minste ble her hjemme kalt «babyen» langt ut i første leveår, men skulle jeg valgt på nytt hadde jeg ikke valgt noe annet likevel. Vi likte begge navnene godt på forhånd, men synes det var rart i begynnelsen uansett. Nå eier de begge navnene sine flott :) 

Anonymkode: 776fe...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...