Gå til innhold

Flytt navnetråder til navneforumet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inne i navneforumet er det omtrent bare tulletråder for tida. 

Samtidig er det mange som stiller spørsmål om navn i anonymforumet. Kan ikke disse flyttes til navneforumet. Det er mange som er interessert i navn som liker å kikke innom der, men der er det jo bare tull. 

Anonymkode: abb37...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inne i navneforumet er det omtrent bare tulletråder for tida. 

Samtidig er det mange som stiller spørsmål om navn i anonymforumet. Kan ikke disse flyttes til navneforumet. Det er mange som er interessert i navn som liker å kikke innom der, men der er det jo bare tull. 

Anonymkode: abb37...332

Det har jeg og stusset på, synes det er rart at det ikke ryddes opp i tulletrådene der

Anonymkode: 31ffb...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, da det ble mye diskusjon om flytting av tråder når vi gjorde om forumet valgte vi å la alle type tråder stå på anonymforumet, men har selv lagt merke til at andelen navnetråder har virkelig økt i det siste og det er til vurdering om vi igjen skal flytte disse trådene.

Når det gjelder trådene inne på navnetforumet tar vi de om de virkelig legger opp til tullenavn, men dessverre forandrer navnetrenden seg og jeg ser selv at flere av navnene jeg selv tror er tull står under nyfødt seksjonen i avisen, så vi må nesten la tvilen gå brukerne til gode.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...