Gå til innhold

6 dager igjen til termin. Flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Advarsel! Dette er klage innlegg.

Har 6 dager igjen til termin men kjenner at jeg gruer meg til fødsel noe som sikkert mange gjør. Hjelper lite når jeg er så jævlig sliten, uggen, kvalm og sliter med vondter her og der. Gleder meg selvfølgelig til å møte det lille gullet i magen men samtidig er jeg så redd for å ikke ha ork til klare å gjøre noe når det først gjelder pga elendig form. Vil bare sove, men får ikke det til. Matlysten er ikke på topp og hodet verker....

Er det flere som har det sånn eller er det bare meg? Har lest om at man liksom skal få ekstra energi og rydde og gjøre unna samt være i topp humør og alt er fryd og gammen. Sett på fødeavdelingen der kvinner kommer inn stiv pyntet og smiler fra øre til øre.....har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke er sånn.....Flere?

Takker for alle svar.

 

Anonymkode: 20ed9...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de aller fleste er slitne mot slutten. Kroppen din kommer til å føde uansett hvor mye energi du har, det er ikke noe du aktivt deltar i, det er noe som skjer med deg uansett om du vil det eller ikke.

Og det er absolutt unntaket at man har masse energi og gidder å sminke seg når fødselen begynner.

Tror kvinner ankommer føden ganske tidlig på det programmet slik at kameraene kan følge dem fra begynnelse til slutt. Blir ikke så bra tv av at folk holder seg hjemme så lenge som mulig. Og siden kvinnene vet de skal på tv legger de sikkert litt ekstra krefter i å sminke seg og. Det er ikke spesielt realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Det hjalp!

Tror jeg egentlig bare er dritt lei derfor jeg føler det sånn. Men takk for svar. Setter pris på det. Ha en fin kveld 😊

Anonymkode: 20ed9...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg også termin. Har mye vondter her og der og sover masse på dagtid, lite på natta. Gravid med nummer to. Var forferdelig sliten på slutten med nummer 1 også. Men da fødselen var i gang kom det noen ekstra krefter. Så kroppen din vil hjelpe deg 💖

Vi er alle forskjellige. For noen er det viktig å gå inn på føden i stilletthæler og perfekt sminke. Andre har mer enn nok med å komme seg dit. Ikke tenk så mye på det. Ta det som det kommer! Dettte fikser du! Jeg forstår godt at du er lei! Jeg er veldig lei etter et langt svangerskap med plager. Håper på samme erfaring som med nummer 1. Dagen etter fødsel var at formen og energien var bedre enn på 9 mnd selv etter påkjenningen full fødsel som endte i akutt keisersnitt! 

 

Lykke til med innspurten! Jeg har trua :strix:

Endret av Atemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Atemor!

Takker for svar. Dette gir meg håp:) Bare å lese innlegget gjør at jeg nå blir mer motivert. Det er alle disse plagene og vondtene som nå til slutt tok knekken på meg. Men å lese de svarene som har kommet inn beroliger meg og gjør meg skikkelig motivert! Jeg krysser fingrene for deg og håper du får en fantastisk fødsel og ny energi rett etter:nigo: Jeg har endret min innstilling og skal slutte å telle dager men heller glede meg til å føde og håpe på at formen blir fab!

Tusen takk igjen for svar. Setter pris på det! Lykke til med fødsel:strix:

Anonymkode: 20ed9...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...