Gå til innhold

Ta med pålegg og drikke til påskefrokost på skolen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye tar man med, og hva? 1 pk juice, 1 pk skivet gulost, 1 tube skinkeost? Det er 24 elever i klassen.

Anonymkode: 170b6...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss ble de enige om ett pålegg hver. Noen tar med drikke. De er 19 stk i klassen, så det bør jo holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lessismore skrev:

Hos oss ble de enige om ett pålegg hver. Noen tar med drikke. De er 19 stk i klassen, så det bør jo holde.

Det har ikke blitt sagt noe om hvor mye. Bare pålegg og drikke.

Anonymkode: 170b6...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk vi liste på hva hvert enkelt barn skal ta med seg. Én ting hver. Så lenge dere ikke har fått noe beskjed, så ta med én ting.

Anonymkode: f09d6...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender du ikke en sms/Mail til lærer??? Da får du svaret!!!!

Anonymkode: 70a39...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss tar elevene med en ting hver. De pleier å fordele dette noen dager før lunsjen. Min datter sier alltid hun kan ta med oppkuttet agurk og evt annen pynt. Jeg begynner å bli lei av å dele opp ting, hvertfall når hun ikke liker slikt selv. Men hva gjør en ikke for ungene, hun syns det er stas å komme med. 

Anonymkode: 53f68...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke læreren som arrangerer påskefrokost? Send en epost til klassekontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss tar elevene med en ting hver. De pleier å fordele dette noen dager før lunsjen. Min datter sier alltid hun kan ta med oppkuttet agurk og evt annen pynt. Jeg begynner å bli lei av å dele opp ting, hvertfall når hun ikke liker slikt selv. Men hva gjør en ikke for ungene, hun syns det er stas å komme med. 

Anonymkode: 53f68...485

Wow, utrolig hva du ofrer...kutte opp en agurk er jo ganske komplisert og tidkrevende...

Anonymkode: e3f8d...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått liste med tildelt ting å ta med. Når dere ikke har fått liste, så hadde jeg sendt med ett pålegg.

Anonymkode: 39df2...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...