Gå til innhold

Kan jeg gifte meg i denne kjolen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig. Ikke min stil, men du er bruden, og bør kunne bestemme egen stil 😍 Gratulerer med bryllup!

Anonymkode: d4317...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel gifte deg i hva som helst, bare du liker det 😊 personlig var ikke den kjolen noe for meg, men jeg hadde ikke sett rart på noen andre om de hadde brukt den :) 

Anonymkode: a23af...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt morgenkåpeassosiasjoner av den. Mulig at den ser bedre ut uten knytebeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken størrelse er du, da? Føler som de over at den minner om en morgenkåpe, men mulig den er elegant om du er radmager? 

Anonymkode: 369d8...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nattkjolepreg,  men fin. 

Men må si meg enig i at høyde og slankhet er viktig for bohemske kjoler. Jeg på 160 og str M ville ikke kledd den

Anonymkode: 6c7a5...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker den og føler deg fin i den kan du selvfølgelig det, jeg personlig synes den så litt for mye ut som en morgenkåpe...

Anonymkode: 2af31...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mye av den er veldig gjennomsiktig, du vil se ut som du har en veldig kort kjole med noe florlett over. 

Ellers: synes vel også den ser ut som en morgenkåpe. Men det et DIN dag!

Anonymkode: 66dba...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å vite hvordan den ser ut på. Men jeg er redd den kan være litt morgen-kåpeaktig. 

 

Anonymkode: d40c1...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg på kjolen én gang til. Man gifter seg én gang, og da velger du denne ? Det fins milloner av andre kjoler . 

Anonymkode: a3ee6...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på negative kommentarer. Tenk hvor kjedelig det hadde vært å sett en brudekjole om alle skulle hatt samme smak. På rådhuset kan du komme i dongeri. Og kjole i den farge og stil du selv ønsker. 

Velg den kjolen du selv liker. Og gratulerer med bryllup (hilsen nyforlovt selv ☺️)

Anonymkode: fded8...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den er finere på. Fikk litt kimono følelse. MEN, det er jo moderne det. Passer best til en høy slank kropp tenker jeg  

Uansett, deres dag og du kler deg som du ønsker. Du blir nok flott, synes alle bruder stråler uansett kjole jeg. 😊

Anonymkode: 8a768...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morgenkåpe, men kan bli flott om du er høy og svært slank. Høye hæler og sånn « bird cage veil» hadde vært flott til

Anonymkode: d02ac...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbsagt kan du det, men jeg ville heller sett for meg dette som noe eldre damer bruker, ikke en brud

Anonymkode: 7ef14...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...