Gå til innhold

Mulig et luksusproblem, men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag dro mannen på jobb, reisejobb så han blir borte noen uker. Er vant til turnusen hans, men synes likevel at det er trist de første dagene etter han har dratt. I tillegg skal barna på påskeferie hos besteforeldrene. Så fom fredagsettermiddagen og frem til tirsdag, så skal jeg være alene hjemme for første gang på 6 år! Og jeg kjenner at jeg egentlig gruer meg litt.. Fortalte dette til en venninne i dag, og hun mente det var et luksusproblem og at jeg fremsto lite selvstendig.

Så til spørsmålet, hva fyller dere andre tiden med når dere har huset for dere selv? Jeg har meldt meg på noen gruppetimer på treningssenteret, og skal ut å spise med en venninne på lørdagskvelden. Men det er ganske mange andre timer igjen 😉

Anonymkode: 48f85...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser bøker,  ser på tv, håndarbeid. Har hendt jeg har gått en tur, men det er mer til sjeldenheten. Rydding og vasking, men da har jeg gjerne kjedet meg lenge.

Anonymkode: 71540...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ligge rett ut på sofaen og se på serier, ta et bad, sortere roteskuffen, finne frem sommertøy (det er lov å håpe!!), sortere i garderobene til barna, bestille nye klær på nett, lage påskerebus, handle inn påskeegg, lese en bok, lage fotoalbum, nyte sola..... Altså: jeg hadde ikke hatt noe problem å fylle dagene!!

Anonymkode: 83cbd...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo bare helt fantastisk ut😍 Hjemme alene har jeg ikke vært på over 10 år.. (har vært på reiser alene, men aldri alene hjemme i eget hus). 

Jeg hadde lest bøker, gått tur, shoppet. Dratt med noen venner på lunsj, quiz, ut på byen kanskje? Sett filmer, sovet leeenge, trent og gått på ski.

Ble sykt misunnelig nå..

Anonymkode: c40e5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, her ville jeg gledet meg! 

Elsker mannen og barna, men de dagene ville jeg:

-gått lang skitur (hvis snø), evt. fottur langs kysten etc. 

-tatt et langt bad 

-sett mange episoder av en god serie

-drukket kaffe på kafe, kanskje gått på kino

-ryddet i skap, vasket klær/dyner/sofatrekk etc. 

 

Håpet på fint vær for å være mye ute i vårsola!

Anonymkode: d4a59...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...