Gå til innhold

Trenger noen solskinnshistorier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi sluttet med prevensjon desember 2016. Jeg har fortsatt ikke blitt gravid, og venter nå på utredning. Begynner litt å miste motet. Hadde vært fint med noen solskinnshistorier fra noen langtidsprøvere.

Anonymkode: a698c...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Tenkte jeg kunne dele min lille solskinnshistorie med deg.

Var selv aktiv  prøver i over 6 år før jeg ble gravid! Ja over hele 6 år! Det er ikke til å skjule at det var tungt, vanskelig og hardtbtil tider. Mye gråting spes når "alle andre" alltid skulle komme med "gode råd" til meg at nå var det på tide å bli gravid før det var for sent. " Alle" hadde noe å si og "alle" stilte spm om hvorfor jeg ikke var blitt gravid akkurat som det liksom skulle være så lett....

Vi var til utredning, gyn, undersøkelser ja you name it. Var "bare" ufrivillig barnløs.

Så gleden var stor når jeg i fjor fant ut av at jeg var gravid. Er i uke 39+4 og venter nå spent på det lille gullet i magen. Jeg har ikke ord og føler meg som verdens heldigste. Endelig var det vår tur. Takk Gud!! 

Aldri gi opp......

Anonymkode: be071...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei

Tenkte jeg kunne dele min lille solskinnshistorie med deg.

Var selv aktiv  prøver i over 6 år før jeg ble gravid! Ja over hele 6 år! Det er ikke til å skjule at det var tungt, vanskelig og hardtbtil tider. Mye gråting spes når "alle andre" alltid skulle komme med "gode råd" til meg at nå var det på tide å bli gravid før det var for sent. " Alle" hadde noe å si og "alle" stilte spm om hvorfor jeg ikke var blitt gravid akkurat som det liksom skulle være så lett....

Vi var til utredning, gyn, undersøkelser ja you name it. Var "bare" ufrivillig barnløs.

Så gleden var stor når jeg i fjor fant ut av at jeg var gravid. Er i uke 39+4 og venter nå spent på det lille gullet i magen. Jeg har ikke ord og føler meg som verdens heldigste. Endelig var det vår tur. Takk Gud!! 

Aldri gi opp......

Anonymkode: be071...365

Åh, så gøy å høre! Gratulerer så mye! Slike historier gir meg håp. Takk!

Endret av Solstråle92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...