Gå til innhold

Jeg meldte i fra


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg så ikke annet valg enn å melde i fra på skolen.

Min sønn har en venninne i 3. klasse som ikke har det greit hjemme. Mora er thai, og derfor hore, vaskekjørring, punchinbag og litt til.

De har jugd på skolen å sagt hun jobber nå, fordi hun ikke leverer på skolen. Sannheten er at hun har fått seg en på tryne og ikke kan gå ut.

Faren driver med røyk, og jeg snakker ikke Prins Mild, og jeg mener ikke kun til eget bruk, men salg.

De har en boende hos seg som vistnok er på rømmen fra soning..

Det er også flere voksne menn som bor hos dem..

Hun kommer hjem til meg på besøk ganske ofte, gjerne skitten og alltid sulten. 

Vi skulle spille Monopol og hun viste ikke forskjellen på tallet 5 og 50... Skolen forteller da at de får henne ikke til å skrive, snakke eller lese noe, så de driver og følger med, men de trodde det kun var nervøsitet siden hun er helt ny. Men jeg vet, hun kan ikke skrive sitt eget navn engang...og er 9 år gammel. Faren har fortalt min mann at han selv har rømt fra soning, og han har gjemt seg hos kona sin familie i thailand siste året. Mens kona var i Danmask og søkte opphold der og fikk i gang stønader. Nå lever de her på hennes penger.

 

Føler meg som en dritt siden jeg vet det blir masse drama og styr der nå. Og jeg håper mora får beholde barna. Hun gjorde en bra jobb når far var i thailand. Men jeg kan jo ikke sitte å se på at ei jente lever i dop, og hopper fra land til land så fort de blir oppdaget.

Anonymkode: 21810...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎20‎.‎03‎.‎2018 den 11.19, Anonym bruker skrev:

Ja jeg så ikke annet valg enn å melde i fra på skolen.

Min sønn har en venninne i 3. klasse som ikke har det greit hjemme. Mora er thai, og derfor hore, vaskekjørring, punchinbag og litt til.

De har jugd på skolen å sagt hun jobber nå, fordi hun ikke leverer på skolen. Sannheten er at hun har fått seg en på tryne og ikke kan gå ut.

Faren driver med røyk, og jeg snakker ikke Prins Mild, og jeg mener ikke kun til eget bruk, men salg.

De har en boende hos seg som vistnok er på rømmen fra soning..

Det er også flere voksne menn som bor hos dem..

Hun kommer hjem til meg på besøk ganske ofte, gjerne skitten og alltid sulten. 

Vi skulle spille Monopol og hun viste ikke forskjellen på tallet 5 og 50... Skolen forteller da at de får henne ikke til å skrive, snakke eller lese noe, så de driver og følger med, men de trodde det kun var nervøsitet siden hun er helt ny. Men jeg vet, hun kan ikke skrive sitt eget navn engang...og er 9 år gammel. Faren har fortalt min mann at han selv har rømt fra soning, og han har gjemt seg hos kona sin familie i thailand siste året. Mens kona var i Danmask og søkte opphold der og fikk i gang stønader. Nå lever de her på hennes penger.

 

Føler meg som en dritt siden jeg vet det blir masse drama og styr der nå. Og jeg håper mora får beholde barna. Hun gjorde en bra jobb når far var i thailand. Men jeg kan jo ikke sitte å se på at ei jente lever i dop, og hopper fra land til land så fort de blir oppdaget.

Anonymkode: 21810...db5

Meldt fra til skolen? Du melder selvfølgelig fra til barnevernet! Bli voksen.

Anonymkode: f1fc1...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Meldt fra til skolen? Du melder selvfølgelig fra til barnevernet! Bli voksen.

Anonymkode: f1fc1...f17

Det er ikke type barnevern her i landet hvor jeg bor.

Hi

Anonymkode: 21810...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...