Gå til innhold

Hormonspiral og mens.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn hormonspiral i midten av august og er så lei av småblødninger helw tiden. 

Før jeg satte den inn hadde jeg 7-8 dager med mye blødninger og en del smerter. Men så var jeg jo ferdig. Slet mye psykisk rundt mens og eggløsning og hadde også eggløsningsmerter.

Men nå har jeg aldri pause. Selv om jeg ikke blør så mye hele tiden er jeg fortsatt avhengig av tamponger. Vet jo aldri når det plutselig kommer en blødning. Har hatt mens i 2 uker etter innsetting. Har fått minst en blødning hver dag i rundt 20 dager nå. Er dritforbanna, hissig og deprimert. Har mest lyst til å bare ta den ut. Hva er deres erfaring med hormonspiral?

Anonymkode: 292e5...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt inn da baby var 8 mnd, før mens var tilbake. Blødde ikke i det hele tatt, før jeg tok den ut 3 år senere. 

Anonymkode: a5160...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde småblødninger 3 av 4 uker hver mnd i 9 mnd på den før jeg byttet til kobber. Gadd faen ikke den dritten der. 

Anonymkode: 235fb...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en periode med mye småblødninger, men det gikk seg til igjen. Tilvanlig kun spotting på papiret ca hver 4 uke. Hatt den i snart 2 år, men vurderer å ta den ut til høsten pga jeg går ikke ned i vekt uansett hva jeg prøver, og fordi jeg er veldig irritabel hele tide. 

Anonymkode: fdf81...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...