Gå til innhold

Listhaug trekker seg som justisminister


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøyer meg i støvet. Ingen tvil om kven som vant kampen om verdigheten. 

Anonymkode: f112b...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke uttale meg om Listhaug, men Støre burde gå av samtidig. Totalt uegnet i jobben sin og største sutreungen i sandkassa.

Anonymkode: 5515f...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Støre?? Verste politiker i dagens Norge spør du meg. Ikke bare i denne saken, men maaaaange.

stoltenberg hadde håndtert denne saken helt annerledes. Skal vedde på at han gremmes over partiledelsen der han sitter i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun klarte ikke gjøre det uten å få fram at det er de andre som er slemme... Jeg er bare flink, og dere er slemme med meg og presser meg ut, enda jeg ikke har gjort noe galt. Jeg ga til og med en uforbeholden unnskyldning: beklager at dere synes det jeg gjorde var dumt... 

Jepp, den dama gjør alt med stil! 

Anonymkode: bfe16...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke uttale meg om Listhaug, men Støre burde gå av samtidig. Totalt uegnet i jobben sin og største sutreungen i sandkassa.

Anonymkode: 5515f...590

Vet ikke om du har lagt merke til det, men han sitter ikke i viktig posisjon i regjeringen... 

Anonymkode: bfe16...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke om du har lagt merke til det, men han sitter ikke i viktig posisjon i regjeringen... 

Anonymkode: bfe16...cde

Nei, vet det....men han burde ikke være leder eller sitte på Stortinget overhodet. Fullstendig inkompetent!

Anonymkode: 5515f...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Listhaug og synes hun er dyktig. Betyr ikke at jeg er enig i alle hennes utsagn, men en dyktig politiker!

Anonymkode: 5515f...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en samlet opposisjon som sto bak dette, ikke noe Støre har funnet på. Hvor kommer denne forakten for Støre og AP fra? Denne røra her har hun klart å rote seg opp i selv, og gjorde det eneste riktige å gå av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det mest fornuftige hun har gjort på lenge. Synd hun ikke klarte det heller med verdighet, men måtte syte og slenge ut usaklige påstander om andre, men tross alt bra at hun gikk "frivillig.

Anonymkode: bb9ea...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må i følge seg selv være den voksne. Som om bildet hun la ut og måten hun oppførte seg etterpå var særlig voksent. Hun gir virkelig inntrykk av at hun ikke evner å forstå sammenhenger eller se sin egen rolle i ting som skjer. Hun oppfører seg veldig kritikkverdig for så å si "hæ? Hvorfor skal alle være ute etter meg?!" Det minner uten tvil om et lite barn. 

Anonymkode: d5d8f...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva Facebook oppdateringen min skulle vært.

Morna Sylvi!!!!!!!

Ding dong,  the witch is dead 

Eller rett og slett - haha, karma er en bitch 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Nei, vet det....men han burde ikke være leder eller sitte på Stortinget overhodet. Fullstendig inkompetent!

Anonymkode: 5515f...590

Et voldsomt inkompetent utsagn av deg. Støre har i ett par tiår vært anerkjent inn en Norges største parti som en av dets beste politikere. Det er ikke uten grunn. Det er ikke uten grunn at han er der han er i dag. 

Men skal si meg enig i at han ikke har håndtert partilederrollen helt som forventet. Men at han er inkompetent? Det kommer i fra noen uten peiling. 

Om du synes debatten som har pågått i det siste er barnslig, kan det hende det har noe med kjernen i debatten å gjøre. Og den kjernen kan kun Listhaug krediteres. 

Jeg synes og den er barnslig. Spesielt når man tar betraktning hva som har skjedd i Syria mens denne debatten har pågått. Jeg kan ikke unngå å tenke at dette var justisministerens måte å manipulere nyhetsbildet på for å fjerne fokus fra masseutryddelsen som pågår i Syria. 

Og der sitter en liten men høylytt andel av Norges befolkning og biter rett på agnet. 

Anonymkode: c9088...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vet det....men han burde ikke være leder eller sitte på Stortinget overhodet. Fullstendig inkompetent!

Anonymkode: 5515f...590

Men å bli vurdert som inkompetent eller mislikt av noen, er nå en ting. Det samme føler jeg for mange på høyresiden, fordi heg føler at verdier, både kulturelt, økonomisk og moralsk, blir feil forvaltet.  Det er noe helt annet å være justisminister, og bevisst komme med polariserende ytringer, som ikke bare vekker reaksjoner nasjonalt, men også internasjonalt. Hun har en rolle som ikke er forenelig med de holdningene og ytringene hun kommer med. 

Anonymkode: bfe16...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går jo ikke ut av stortinget. Hun er der og kan rette enda kraftigere skyts enn hun har gjort nå. 

Få se hvem som blir justisminister nå da. Kanskje den taktiske Tybring-gjedde. (Ironi) 

 

 

Anonymkode: 38f0b...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun utviser skremmende mange narsissistiske trekk i denne oppvasken. 

Anonymkode: 6538b...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig hvordan hun klarer å rote det til. Det var da ingen andre enn hun selv som postet den facebook-posten! Å skylde på Hareide og Ap, kalle dem barnehage og at det er heksejakt, og det som verre er.

DET VAR HUN SOM STARTET DETTE. Hun er ikke noe offer, hun må ikke få bli en martyr i en sak hun startet!

HI

Anonymkode: ea5d7...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Bruker3 skrev:

Jeg vet ikke hva Facebook oppdateringen min skulle vært.

Morna Sylvi!!!!!!!

Ding dong,  the witch is dead 

Eller rett og slett - haha, karma er en bitch 

Samtlige får deg til å fremstå som en idiot, så det er egentlig ett fett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne kampen vant uten tvil Listhaug. Selv om hun trakk seg... Flau forestilling av norske politikere!

Anonymkode: 46d7a...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt utrolig hvordan hun klarer å rote det til. Det var da ingen andre enn hun selv som postet den facebook-posten! Å skylde på Hareide og Ap, kalle dem barnehage og at det er heksejakt, og det som verre er.

DET VAR HUN SOM STARTET DETTE. Hun er ikke noe offer, hun må ikke få bli en martyr i en sak hun startet!

HI

Anonymkode: ea5d7...13c

Hun er allerede martyr.

Så her har hun virkelig trukket det lengste strået - de som taper på dette er KrF (i størst grad) og AP. Rødt og SV har ikke noe å tape :P

Anonymkode: 31bef...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enormt glad for at hun trekker seg slik at vi slipper å ende i en situasjon hvor AP kommer til makten (og dette kommer fra ei som har stemt AP helt frem til Støre ble partileder). Det som også sannsynligvis kommer til å skje er at Listhaug kommer til å bli enda mer markant i innvandringsdebatten, og hennes parti vil sannsynligvis ende med å bekle den nye justisministerrollen også. Listhaug er kanskje ikke Justisminister lenger, men det er ingen tvil om at hennes innvandringspolitikk kommer til å bli videreført. Og ikke minst så har Støre atter engang vist at han ikke egner seg til å være statsminister, og nå må AP snart innse at de må gjøre noe med partiledelsen hvis de ikke skal miste enda fler velgere.

Anonymkode: caf70...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke riktig god.

Hun snakker om barnslig, men hvor voksent var egentlig det facebookinnlegget som startet dette, og hvor voksen var reaksjonen hennes når hun fikk beskjed om at hun hadde trådd langt over streken?

Alle opposisjonspartiene varslet mistillit, ingen vil ha en innvandringsminister som bygger opp under hat og fremmedfrykt.

Hvorfor alle snakkker så fælt om Støre henger ikke på greip, det var Rødt som kom med mistillitsforslaget, og absolutt alle stilte seg bak.

Anonymkode: 24257...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...