Gå til innhold

Endre status på facebook,kan alle se det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å endre status på facebook fra singel til at jeg er i ett forhold.Da vil det jo stå at jeg har nå endret status;får alle vennene mine det opp? Eller er det sånn at jeg kan velge at alle vennene kan se det men untatt den og den personen?  Jeg har søsteren til barnefaren på facebook å ønsker ikke at barnefaren skal få vite at jeg er i ett forhold. Han er veldig sjalu å gjør alltid alt han kan for å ødelegge mine forhold og truer med å ta sønnen vår fra meg. Når han tror jeg er singel så har vi ett godt samarbeid.

Anonymkode: afb7c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare fjernet sivilstatusen i det hele og store. Skjønner ikke hvorfor Facebook skal inneholde all personlig informasjon. De som trenger å vite at dere er sammen, vet det vel? Resten har da ikke noe med det å gjøre uansett. 

Anonymkode: b3814...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legge det ut om det skal være "hemmelig" for eksen?? Er jo bare å la det være... Er jo ikke sivilstatus på fb som avgjør om dere er sammen eller ikke😂

Anonymkode: 09818...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nok en gang er det kun EN som har svart på det jeg faktisk spør om.. Jeg skal endre statusen å det skal ligge åpent for venner. Ser at jeg kan trykke på at alle venner kan se det untatt bekjente. Får hun beskjed hvis jeg tar hun i katagorien under bekjente? Det hadde hun nok ikke likt ettersom hun ser på oss så familie.

Anonymkode: afb7c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samarbeidet blir sikkert bedre hvis du juger om en ny kjæreste

Anonymkode: 13e40...44d

Er ikke å lyge når ingen spør om jeg er i ett forhold eller ikke. Han uansett ingenting med om jeg er i ett forhold eller ikke,har ikke hatt ett forhold med barnefaren på 7 år nå.

Anonymkode: afb7c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke å lyge når ingen spør om jeg er i ett forhold eller ikke. Han uansett ingenting med om jeg er i ett forhold eller ikke,har ikke hatt ett forhold med barnefaren på 7 år nå.

Anonymkode: afb7c...f55

Så du synes ikke at det er normalt at faren vet at barna får en stefar?

Anonymkode: 6b921...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så du synes ikke at det er normalt at faren vet at barna får en stefar?

Anonymkode: 6b921...d26

Barnet har aldri møtt kjæresten min og det skjer ikke på lenge enda heller. Å nei barnefar har ingenting med om barnet får en stefar på sikt nei.

Anonymkode: afb7c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnet har aldri møtt kjæresten min og det skjer ikke på lenge enda heller. Å nei barnefar har ingenting med om barnet får en stefar på sikt nei.

Anonymkode: afb7c...f55

Men han vil jo få vite det før eller siden uansett. Ville ikke du visst om barna dine fikk en stemor da?

Anonymkode: 6b921...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det du spurte om da, så tror jeg ikke det går an. Måtte inn å sjekke, og ofte pleier det å være et alternativ at man kan utelukke enkeltpersoner fra diverse innlegg. Det var det ikke på sivilstatus. Så jeg vet hvertfall ikke om en vei rundt det, annet enn å slette henne som venn. 

Anonymkode: b3814...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å svare på det du spurte om da, så tror jeg ikke det går an. Måtte inn å sjekke, og ofte pleier det å være et alternativ at man kan utelukke enkeltpersoner fra diverse innlegg. Det var det ikke på sivilstatus. Så jeg vet hvertfall ikke om en vei rundt det, annet enn å slette henne som venn. 

Anonymkode: b3814...788

Jeg får opp at jeg kan velge å vise  statusen til venner untatt bekjente. Men da må jeg altså legge henne under katagorien bekjent å spørs om hun får opp det da.

Anonymkode: afb7c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får opp at jeg kan velge å vise  statusen til venner untatt bekjente. Men da må jeg altså legge henne under katagorien bekjent å spørs om hun får opp det da.

Anonymkode: afb7c...f55

Prøv å legg til ei god venninne som bekjent og spør henne om hun får noe beskjed om det? Hvis ikke, så har du jo løsningen😊

Anonymkode: b3814...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får opp at jeg kan velge å vise  statusen til venner untatt bekjente. Men da må jeg altså legge henne under katagorien bekjent å spørs om hun får opp det da.

Anonymkode: afb7c...f55

Om du går inn på "Egendefinert" kan du velge hvem som IKKE skal kunne se oppdateringen, eller ev hvem som SKAL se oppdateringen om du vil at bare noen få kan se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...