Gå til innhold

Har strømprisene gjort et hopp i vinter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes vi har så høye strømpriser... 

De siste regningene har vært på 1800-2100 kr..

Vi bor i en godt isolert leilighet på 70 kvm. Fyrer med ved, og 2 panelovner på hele tiden + varmekabler på badet som er knappe 4 kvm stort. 

Bruker vaskemaskin, oppvaskmaskin og tørketrommel regelmessig. 

Hva har dere, som bor på rundt 70 kvm i strømregning om dagen? 

Anonymkode: 0b3f0...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min leilighet er på ca 65 kvm. Har kun strømfyring, 1 oljeovn i stua og 1 ovn på badet. Bruker vaskemaskin og tørketrommel 2-3 ganger i uka. Strømregning som ble betalt i januar og februar var begge på ca 1200 kroner. Regningen som ble betalt i desember var på 1000 kroner, og den som skal betales i mars har jeg ikke fått enda

Er det veldig kaldt hos dere siden dere fyrer med 2 varmeovner hele tiden + vedfyring?

Anonymkode: 5f054...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 70 kvadrat her og. Kjellerleilighet med gulvvarme. Strøm og nettleie på same regning, og de ligger på rundt 3000 kr i mnd.  Helt vanvittig syns jeg 

Anonymkode: 5e6bd...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ca 70 kvadrat her og. Kjellerleilighet med gulvvarme. Strøm og nettleie på same regning, og de ligger på rundt 3000 kr i mnd.  Helt vanvittig syns jeg 

Anonymkode: 5e6bd...60d

Det er jo helt vilt, hvordan er det mulig. Hadde jeg fått det, hadde jeg fått sjokk. Vet at det er forskjellige strømpriser rundt forbi, og at jeg bor et sted der de kanskje er litt lavere i forhold til andre steder i landet akkurat nå, men alikevel..........

Anonymkode: 5f054...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler ca 12-1500 i måneden. 63 kvm, hvor man kjenner trekken ved enkelte vinduer og fyrer ikke med ved. Har alltid varmekablene på på badet. Men vi har ikke vaskemaskin eller tørketrommel i leiligheten.

Anonymkode: 50622...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært litt høyere i år

Fikk regning nå på 2800,- og det er helt på trynet dyrt synes jeg. Aldri vært over 2000 i mnd tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når EU tar over styringa, blir det enda dyrere.. Flotte norske politikere!

Anonymkode: 228d6...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og når EU tar over styringa, blir det enda dyrere.. Flotte norske politikere!

Anonymkode: 228d6...36c

Det er det da ingen automatikk i. 

Anonymkode: e60c7...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flyttet fra nord i landet til Østerdalen i år, og har aldri hatt så høye strømregninger før. Flyttet fra et stort hus på ca 150 kvm med strømregninger på maks 2000 i måneden inkl. Nettleie. 

Nå bor vi i et lite hus og betaler til norgesenergi og Eidsiva og regningene her har vært helt ville! Opptil 4800 i desember, og mellom 3200-3800 november, januar og februar. Og etter jul har vi virkelig prøvd å passe på. Av med ovner, av med motorvarmer av med lys, bruker tørketrommel mindre og vasker større maskiner med klær. Vi prøver virkelig å spare, men dette er strømpriser jeg må tilvenning. 

Anonymkode: 52a52...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømprisene vært høyere i vinter pga kulde og mye snø. Vi har 2500,- pr måned, hus på 180 kvm, har peisovn, varmepumpe og gulvvarme på kjøkken og bad nede. Panelovn i 3 soverom oppe. Gleder meg til sommer av maange grunner!! 

Anonymkode: fd8fa...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...