Gå til innhold

Hvordan skal jeg forholde meg til min mann som har byttet meg ut etter mange år sammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har altså valgt å forlate meg etter mange års ekteskap og gikk rett inn i et nytt forhold. Vi har barn sammen. 

Jeg kjenner jeg har lyst til å kjefte på han hver dag og fortelle han hvor egoist han er. Han er offentlig med forholdet i sosiale medier og bryr seg virkelig ikke om at det er mange der ute som er lei seg over bruddet.. Selv om han tydeligvis ikke hadde det bra med meg, så har dette vært en sorg også for familien hans. 

Anonymkode: 8ed7f...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre! Det er jo en stor sorg å miste ektefellen på den måten. Klart du er rasende sint også! Jo mer du klarer å overse han, jo bedre for deg. Kutt han fra sosiale medier og ha minst mulig kontakt. Bygg opp ditt eget liv. Hva er viktig for deg framover? Fysisk aktivitet og støttende venner og familie er også viktig!

Anonymkode: 5aa0a...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øredøvende taushet! Ignorer han, fullstendig. Ja, det er vanskelig, jeg vet, men du vinner veldig mye på det, på litt sikt. 

Anonymkode: 94cf6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp all unødig kontakt til hans nye kjærlighet går på ræva. Se om han lærer. Gi det tid.

Anonymkode: b57bb...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperr han på alle sosiale medier, du trenger ikke lese om hva han driver med i sitt "nye liv"

Når venner, familie, ekssvigerfamilie osv vil fortelle deg hva han driver med, om hvor lei seg de er for at det ble slutt osv så ha et standardsvar klart så samtalen slutter der.

Noe sånt som: Nå lever han sitt liv og jeg mitt, vi får samarbeide om barna også går vel alt annet seg til tenker jeg. Jeg tror ikke det er bra for noen av oss å dvele for mye ved gammelt grums, vi får vende nesa fremover og se hva livet har å tilby oss videre.

Anonymkode: 13324...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi deg selv tid til å være sint, men pass på at det ikke utvikler seg til bitterhet. Bitterhet rammer bare deg selv og de du er glad i. Ikke la det bli slik at du ikke går i dine barns bryllup eller andre store begivenheter hvis haner der. Ønsk ham dit pepper’n gror, gjør ting som løfter deg opp, og gå videre med hevet hode. 

Anonymkode: bbada...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg følesen av å kjenne han, reagerte på et bilde på Instagram igår.

Begynner han på D?

Anonymkode: 32ed0...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som ingenting. Vær blid og hyggelig og ras ut når han og barna er borte. Lag en sånn trådball som du kaster hver gang frustrasjonen eller sinnet tar overhånd

Anonymkode: 0aadc...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjipt. Forsøk å se fremover du. sannsynligvis holder ikke dette nye forholdet heller, og da kan det vel hende at han angrer seg også.

Anonymkode: 8aafb...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...