Gå til innhold

ER jeg virkelig gravid ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

var ute på lekeplassen med sønnen min idag da jeg plutselig fikk skikkelige stikninger fra korsryggen å ned i høyre rumpeball:bond: har uregelemssig mens så ikke lett å si noe om syklus osv:sukk:husker bare at dette var noe jeg hadde sist graviditet. skal ta test på tirsdag da vi små prøver å bli gravid:kline:kan også nevnes at den jeg plutselig har fått skikkelig kviseutbrudd i fjeset noe som jeg nesten aldri har hatt :ler:noen som har opplevd noe lignende med ryggen å hva kan det komme av `?:klo:

Anonymkode: 61b10...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kun en test som kan si om du er gravid eller ikke. 

Ryggsmertene høres ut som de kan være isjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til og si det, ryggen kan være isjas , kvisene kan være været/pms/kosthold etc. 

Anonymkode: f891e...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ta meg et lege besøk, men fikk hvit lotion aktige utflod å ømme pupper nå i kveld så lov å håpe hehe:bolledeig:

HI

Anonymkode: 61b10...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 23.09, Anonym bruker skrev:

får ta meg et lege besøk, men fikk hvit lotion aktige utflod å ømme pupper nå i kveld så lov å håpe hehe:bolledeig:

HI

Anonymkode: 61b10...7d1

Lotionaktig utflod og ømme pupper er et tegn på at mens nærmer seg.. men man KAN også ha det i enkelte tilfeller ved graviditet.

Anonymkode: efd54...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

verken graviditet elr mens hr kommet :sur:  har bestilt legetime mn lang ventetid så fikk time 10 april :)

 

Anonymkode: 61b10...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...