Gå til innhold

Falske vipper, hva er enklest å lime på fint?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånne små punktvipper eller hel remse?

Hvor lenge holder ett sett med vipper? Kan man sove me de, og kan man da bruke de neste dag uten mer jobb?

Anonymkode: 7cd25...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Og er du uheldig løsner dine egne vipper når limet skal av! 

Anonymkode: af50b...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kjære her for du høre mye rart😂 jeg bruke remse, omtrent daglig. Ingen ser det er falske vipper og for daglig kommentarer om hvor utrolig nydelige vipper jeg har. Kjøp noe med gjennomsiktig bånd bak. Bruk duo vippelim eller linet fra house of lashes. Når du skal ta de av fukt en bommulsdott med vann la de sitte på i 5-10 sek der hvor limet er og dra forsiktig av.

Anonymkode: cfa44...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei men kjære her for du høre mye rart😂 jeg bruke remse, omtrent daglig. Ingen ser det er falske vipper og for daglig kommentarer om hvor utrolig nydelige vipper jeg har. Kjøp noe med gjennomsiktig bånd bak. Bruk duo vippelim eller linet fra house of lashes. Når du skal ta de av fukt en bommulsdott med vann la de sitte på i 5-10 sek der hvor limet er og dra forsiktig av.

Anonymkode: cfa44...820

Hvor og hva slags kjøper du?

Anonymkode: 08dea...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ardell har noen fine og helt naturlige duo for du kjøpt på kikcks. Ikke begynn med hous of lashes sine! De er kjempe fine vipper men mer for den øvede vippe bruker. Hva vill du bruke de til? Og hva slags form har du på øynene?

Anonymkode: cfa44...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ardell har noen fine og helt naturlige duo for du kjøpt på kikcks. Ikke begynn med hous of lashes sine! De er kjempe fine vipper men mer for den øvede vippe bruker. Hva vill du bruke de til? Og hva slags form har du på øynene?

Anonymkode: cfa44...820

Tenkte å bruke de til hverdags. Har såkalte "hooded eyes" så vil prøve vipper for å få et litt mer åpent blikk

Anonymkode: 7cd25...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det, hi, det ser ikke bra ut! Akkurat som disse svære firkanta klossene dagens ungdommer absolutt skal ha midt i panna. Ikke gjør det!

Anonymkode: 81e26...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte å bruke de til hverdags. Har såkalte "hooded eyes" så vil prøve vipper for å få et litt mer åpent blikk

Anonymkode: 7cd25...fd6

Ok har samme selv og bruker derfor vipper. Ikke hør på de! Det kommer helt an på type vipper. De vippene jeg bruker ser ikke falske ut. Derfor synes de ikke. Det er jo de stygge klumpete store som blir lagt merke til som noe negativt. 

Dette : https://goo.gl/images/excYQh

 

vs

dette: https://goo.gl/images/jLK3BD

Anonymkode: cfa44...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 11.26, Anonym bruker skrev:

Dropp det, hi, det ser ikke bra ut! Akkurat som disse svære firkanta klossene dagens ungdommer absolutt skal ha midt i panna. Ikke gjør det!

Anonymkode: 81e26...e9d

Hva i alle dager er det?

Anonymkode: f4cd7...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager er det?

Anonymkode: f4cd7...ab5

Det lurte jeg og på

Anonymkode: 28826...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 9.18, Anonym bruker skrev:

Nei men kjære her for du høre mye rart😂 jeg bruke remse, omtrent daglig. Ingen ser det er falske vipper og for daglig kommentarer om hvor utrolig nydelige vipper jeg har. Kjøp noe med gjennomsiktig bånd bak. Bruk duo vippelim eller linet fra house of lashes. Når du skal ta de av fukt en bommulsdott med vann la de sitte på i 5-10 sek der hvor limet er og dra forsiktig av.

Anonymkode: cfa44...820

Jo, man ser det. Men det er klart man ikke sier noe om det. Hvis du daglig får kommentarer om vippene dine, så er det nok sannsynlig at de ikke ser helt naturlige ut. 

Anonymkode: 1fbc2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det lurte jeg og på

Anonymkode: 28826...7d3

Øyenbryn. Tjukke og mørke med firkanta form inn mot nesa. 

Anonymkode: 1fbc2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øyenbryn. Tjukke og mørke med firkanta form inn mot nesa. 

Anonymkode: 1fbc2...401

Ååå, to snegler altså

Anonymkode: 28826...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er make up artist og vet hva jeg gjør bare så det er sagt. Disse kan du ikke dusje eller bade med. De må taes av hver dag på kvelden. Om du tar vare på de greier du å gjenbruke de rundt 15-20 ganger

Anonymkode: cfa44...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ååå, to snegler altså

Anonymkode: 28826...7d3

Ja, brunsnegler. 

Anonymkode: 1fbc2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er make up artist og vet hva jeg gjør bare så det er sagt. Disse kan du ikke dusje eller bade med. De må taes av hver dag på kvelden. Om du tar vare på de greier du å gjenbruke de rundt 15-20 ganger

Anonymkode: cfa44...820

Du vet sikkert hva du gjør. Men det forandrer ikke på det faktum at det er veldig synlig hvem som har falske vipper. Har sett dem i mange varianter, både slike som åpenbart er satt på profesjonelt og det man gjør selv, og felles for dem alle er at det ikke ser det minste naturlig ut. Nå er jo ikke det å se naturlig ut et mål for alle, greit nok. Men det er veldig dumt å tro at det ikke blir lagt merke til, og at folk ikke tror de er falske. Som en kjent NRK-profil sa så fint: "Hvis dere tror det ser ut som om dette er noe dere har fått fra naturens side, så gjør det ikke det. Det ser ut som om dere har hatt 1200 kroner til overs og betalt noen for å lime litt plastikk i fjeset på dere."

Anonymkode: 1fbc2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du vet sikkert hva du gjør. Men det forandrer ikke på det faktum at det er veldig synlig hvem som har falske vipper. Har sett dem i mange varianter, både slike som åpenbart er satt på profesjonelt og det man gjør selv, og felles for dem alle er at det ikke ser det minste naturlig ut. Nå er jo ikke det å se naturlig ut et mål for alle, greit nok. Men det er veldig dumt å tro at det ikke blir lagt merke til, og at folk ikke tror de er falske. Som en kjent NRK-profil sa så fint: "Hvis dere tror det ser ut som om dette er noe dere har fått fra naturens side, så gjør det ikke det. Det ser ut som om dere har hatt 1200 kroner til overs og betalt noen for å lime litt plastikk i fjeset på dere."

Anonymkode: 1fbc2...401

Nå handler denne tråden ikke om meg! Men bare for å ha det sagt jeg kan gå uten sminke både på jobb og privat. Og så har jeg dager jeg ønsker å sminke meg. Naturlig er absolutt ikke det jeg går for🤣 Men kunnskapen min gjør at jeg aldri har snegler i ansiktet eller fluebein som vipper 😂. Har hørt fra en del «ja men du er jo ikke så sminket» jeg lo inni meg hadde de bare visst. Men sminke er ett yrke og ett fag det er noe man faktisk må lære. Jerver forresten veldig enig i at på de fleste ser det helt j**** ut ikke fordi de setter på stygge vipper men fordi de som oftest setter på feil eller setter på vipper som ikke passer øyen formen sin.

Anonymkode: cfa44...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det lurte jeg og på

Anonymkode: 28826...7d3

Sånne som disse 

AF1B1578-0FF7-4A6D-A47B-1E2110D95EEC.jpeg.d2149b7b1fc3938a6e0898ee0604dd9d.jpeg

Anonymkode: 81e26...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...