Gå til innhold

Gruet du deg til å si til barnefaren at du var gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja som tittelen sier; gruet du deg til å fortelle barnefar at du var gravid?

Hvordan reagerte han da du fortalte det, og endret han mening underveis? :)

 

Anonymkode: c8b37...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil veldig gjerne ha svar fra dere som har vært i en situasjon der dere gruet dere til å si til barnefar at dere var gravide - tror det er flere her som ønsker å ikke føle seg alene om sånt.

Anonymkode: c8b37...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gruet meg skikkelig. Jeg vet godt at han ikke ønsket flere barn da vi har 3 fra før. Vi er og blitt 40 år og hadde egentlig ikke tenkt å ha flere. Så jeg fortalte det kjapt før jeg løp på jobb ... Hehe... han ble ikke glad men det går seg nok til :) man vet aldri nå et mirakel kommer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangs og dette var ikke planlagt. Visste han kom til å få noia, gruet meg men fortalte det samme dag jeg fant det ut. Vi hadde noen tunge dager først men han trengte bare rett og slett litt tid. I går var vi på tidlig UL og tårene rant hos han da han fikk se det lille hjertet slå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger gjerne litt tid. Det samme gjør vel egentlig vi også når det kommer overraskende på. Vi var også på tidlig ul vi fikk mer sjokk enn glede da det viser seg at det er 2 stykker. Hehe... så her må jeg gi mannen litt tid til å summe seg. :) Flott at han kan glede seg med deg, alltid spennende med første baby :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

jeg grua meg litt faktisk. Jeg og kjæresten har bare vært sammen under ett år og har det veldig bra... jeg vurderte faktisk abort, før jeg sa noe. Ble gravid på p pillen.. ville ikke si det i tilfelle han ville ta abort, eller at det skulle ødelegge forholdet.. nå vet han det og er lykkelig. Jeg sa det bare da jeg gikk ut av toalettet jeg. 'Se hva jeg tok' liksom. 

Anonymkode: 98b91...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt, vi var unge, men hadde vært sammen et par år og bodde i sammen så jeg trodde det skulle gå greit. Han tok det «Ok», og dro på guttetur en uke. Når han kom tilbake så var jeg 11,5uker på vei og da hadde han ombestemt seg...

Ting gikk alt for fort og endte med abort noen dager senere. Han «tvang» meg ved å true med å dra. Selv var jeg 18år, lærling med 5000kr inntekt, ante ingenting om NAV og turte ikke si noe til familien min -så jeg fikk «panikk». Slet lenge med å ha tatt det valget. Men er «glad» i dag etter å ha levd et spennende liv etterpå (uten «idioten») , funnet meg bra mann og fikk to flotte barn etter fylte 30år :-) -Han ble jeg forøvrig gravid med etter et år, og var litt spent på reaksjonen , men han gråt av glede 💙

Anonymkode: 1a541...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg fant det ut i dag og daddy doesnt know yet. Jeg trenger en kreativ måte å fortelle det på siden det er nr3 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Gruet med til å fortelle om mitt første barn. Hadde et seksuelt forhold til en mann som ble sammen med ei annen mens vi holdt på, helt greit det, det kunne aldri bli oss 2 uansett pga alder og ulike plasser i livet. Mye annet også som stod i veien for det. Visste jo da instinktivt at han ikke om til å bli så glad. Han ble ikke det heller, og ønsket at jeg tok abort. Det gjorde jeg ikke.

Han har hatt svært lite kontakt med barnet, og i dag ønsker ikke barnet å ha kontakt med han siden faren har vært fraværende.

Anonymkode: d22af...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...