Gå til innhold

Sex med broren til mannen min


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er fortsatt sjokkert over meg sjøl. For 2 uker siden pulte jeg med broren til mannen min, mens jeg var full.... han er også gift. Men til min forbauselse skammer jeg meg ikke....har noen hatt noe slikt? 

Anonymkode: b6d14...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig for folk som er utro, en beskyttelsesmekanisme.

Anonymkode: 43f40...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du blaffen i at du har sviktet mannen din med den mannen som trolig vil smerte ham mest?

Det er nok en beskyttelsesmekanisme, men må si du har en råtten moral. Fylla kan aldri unnskylde det du gjorde. Hvorfor har du så lite respekt og omtanke for mannen din?

(jeg håper du troller?!)

Anonymkode: 8f18d...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg troller ikke, dessverre ikke. Jeg leter ikke etter noen unnskyldinger, trenger dem rett og slett ikke, du har rett, råtten moral er kanskje den riktige definasjon, kunne sjøl ikke forvente at jeg skulle føle meg så som jeg gjør, som om ingenting har skjedd.

Anonymkode: b6d14...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare late som om ingenting har skjedd, har ikke noen følelser for broren, og fortsatt elsker mannen min (må høres helt ideotisk). 

Anonymkode: b6d14...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet lever.. legg lokk på dette og snakk aldri om det til noen! 

Anonymkode: 56f59...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Livet lever.. legg lokk på dette og snakk aldri om det til noen! 

Anonymkode: 56f59...9b9

Det er et alternativ, om det er rett eller galt er en annen ting, men problemet da er om broren til mannen holder tett...?! Om han holder tett en uke, mnd, år for så å si noe i fylla, da har hun et enda større problem...

nei aner ikke hva jeg hadde gjort...

Anonymkode: 510dd...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et alternativ, om det er rett eller galt er en annen ting, men problemet da er om broren til mannen holder tett...?! Om han holder tett en uke, mnd, år for så å si noe i fylla, da har hun et enda større problem...

nei aner ikke hva jeg hadde gjort...

Anonymkode: 510dd...20f

Den skansen må hun ta og så leve resten av livet i frykt for at han forteller eller at det kommer ut på en annen måte.

Anonymkode: 83e06...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det samme... Ingen har noen sinne sagt noe, det er liten fare for det. Mitt problem er at jeg blir ekstremt kåt av å tenke på det. Han var bestemt, selvsikker og virkelig tok meg opp etter veggen. Jeg vil ha meeeer. Lar det blir med fantasien. 

Anonymkode: d363a...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han kommer til å si noe. Har har jo en familie sjøl, og helt sikkert forstår han at hvis han ikke holder tett, skal det ødelegge ikke bare mitt forhold, men samme skal skje med hans familie. Men tross det, hver gang han ringer mannen min eller når de treffes får det meg til å gyse av frykt🤦🏻‍♀️ Og samtidig vet jeg, at jeg ikke skulle si nei til litt mer 🙃🙃🙃 men skal bare utslette det fra tankene mine.

Anonymkode: b6d14...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...