Gå til innhold

Hva er det verste med mannen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes folk kan sammenligne denne tråden, med den i lenken under. Interessant synes jeg.

 

Anonymkode: ce344...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel flest kvinner som er på forumet her da. Men kunne stått partneren din. Tror ikke vil komme like mange svar fra menn. 

Anonymkode: bc1bb...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en usedvanlig artig tråd, ler fælt her jeg sitter :popcorn:

Begynner å tvile på om singellivet er så ille likevel... haha
 

Anonymkode: 0b47d...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes folk kan sammenligne denne tråden, med den i lenken under. Interessant synes jeg.

 

Anonymkode: ce344...375

Ja det er jo ca 2 menn her inne ifht kvinner da. 

Anonymkode: d0346...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha en sammenheng med at kvinner klager mer enn menn. Mannegruppa ottar tar opp helt andre tema enn kona.

Anonymkode: ce344...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.3.2018 den 11.27, Anonym bruker skrev:

Å drikke 3-5 bokser med cola zero i uka kvalifiserer ikke til avhengighet.

Anonymkode: b7ccb...4b7

Hvilke kilder baserer du det på? 

Anonymkode: fdc8e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan forholder du deg best til det? Min er også slik...

Anonymkode: bc1bb...47d

I begynnelsen insisterte jeg, jo mer han låste seg, og jo mer jeg insisterte jo mer låste han seg. Han tåler veldig dårlig den raske dialogen. Nå furter jeg i stedet 🙈 det høres ikke så bra ut kanskje, men jeg tror han syns det er bedre og lettere å forholde seg til. Da kommer han når han selv får tenkt seg om. Han trenger bare litt tid på den samme tankerekka, som jeg fører på 15 sekunder. Om det er alvorlig nok kan jeg faktisk være mutt i flere dager, og ut fra styrken på furtinga skjønner han hvor alvorlig det er 🙈😆 det høres jo helt merkelig ut (jeg er egentlig ikke en sånn furtetype i det hele tatt), men det er sånn kommunikasjon han har vokst opp med og det er det han leser best og syns er lettest å forholde seg til. Så da blir det sånn da. 

Anonymkode: d3d35...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2018 den 15.59, Anonym bruker skrev:

Nei, det er dritt... jeg gir snart opp. Men livet som fattig alenemamma til 3 barn skremmer meg. 

Anonymkode: 70f2c...0f1

Som fattig alenemamma til tre vil jeg tørre å påstå at det er mye bedre sånn det er nå enn sånn det var før. Bodde med en lat,  sur og gretten mann som ble sint på ingenting, som brukte penger som om han var rik og tok opp masse lån og kredittkort han ikke betalte og satt meg i gjeld😡

Anonymkode: 04cc4...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ha en sammenheng med at kvinner klager mer enn menn. Mannegruppa ottar tar opp helt andre tema enn kona.

Anonymkode: ce344...375

Mannegruppa Ottar tar da ikke opp noe "tema". De deler drøye "vitser" og ren misogyni.

Anonymkode: efa95...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 8.50, Anonym bruker skrev:

Det er jo som meg, det 😇😂 Neida, eller joda. Men hva er du lei av, da? Jeg kan noen ganger gå litt i martyrmodus, og det er jo ekstremt irriterende og slitsomt for mannen. «Jada, bare dra du, jeg ordner alt her, ikke tenk på meg, jeg kan droppe mine planer, det går heeeeelt fint». Skjønner selv at jeg er dust, da. 

Anonymkode: f0fca...81c

Det ... At han er perfekt. Det er vanskelig for meg å forklare hvorfor jeg har endt opp med å ikke like å ha han i nærheten. Jeg tror det går på at jeg pga svangerskap/fødsler har fått ødelagt kroppen (og de som mener at svangerskap ikke ødelegger kroppen, har ikke min kropp). Jeg er ødelagt, fysisk ... som igjen har ført til psykiske skader. Det er vel vanskelig å akseptere at han fremdeles er den samme, og prøver å kompensere for min utilstrekkelighet ved å være supermann. Jeg tror jeg laster han ... for de skadene, selv om jeg vet at det ikke er hans feil. Så merker jeg at jeg begynner å avsky han. Han viser aldri tegn på svakhet, og han har sett meg på mitt verste og i veldig nedverdigende situasjoner. Som gjør at jeg føler meg mer ødelagt, mens han er den samme. Og ja, han irriterer meg.

Anonymkode: ee60d...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han KAN ikke danse! Eier ikke rytme i kroppen 🙄🙄 Ellers er det ikke mye å utsette på mannen 😇😇

Anonymkode: e50c6...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Verste med mannen min er at han alltid er kåt på meg. Vil knulle hver dag, minst.

Anonymkode: 766f4...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han er aktiv inne på dette forumet og stiller meg spørsmål inspirert av ting han har lest på et forum.....

Anonymkode: 53e12...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...