Gå til innhold

Pergo, jeg trenger håp.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortell om deres erfaringer med pergo. Ble dere gravide eller kjenner noen som ble det?💗 prøvd en god stund, 37 år og fått fortalt at eggkvalitet har gått ned.. så skal prøve dette.  Er i gang m første enkle kur nå

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt gravid med pergo 2 ganger på første forsøk. Men jeg hadde ikke eggløsning, så da hjalp pergo meg veldig.

Anonymkode: 134a9...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid etter andre doble runde ❤️ Har nå ei lita søtnos på 2.5 år 😀 Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har blitt gravid med pergo 2 ganger på første forsøk. Men jeg hadde ikke eggløsning, så da hjalp pergo meg veldig.

Anonymkode: 134a9...e57

Så bra. Jeg tror jeg har hatt el.. pga mye elsmerter osv. Men sist syklus tok jeg en blodprøve og da hadde jeg ikke hatt el den syklusen hvertfall. 

Prøvd siden i sommer og mister snart troa

 

Hi

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LillePunk skrev:

Ble gravid etter andre doble runde ❤️ Har nå ei lita søtnos på 2.5 år 😀 Lykke til! 

Så herlig 💗 Tusen takk for svar. 

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og... jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde hatt el.. Og det var på den syklusen jeg var blitt gravid 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gravid på første enkle kur :) Var inn og tok blodprøver for å se om jeg hadde hatt eggløsning, og gynekologen ringte meg og sa at det hadde jeg ikke hatt...men jeg kunne fortelle at jeg var gravid! Hehe! Hadde hatt sen eggløsning, sikkert etter jeg hadde vært og tatt blodprøver.

Anonymkode: f7727...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble gravid på første enkle kur :) Var inn og tok blodprøver for å se om jeg hadde hatt eggløsning, og gynekologen ringte meg og sa at det hadde jeg ikke hatt...men jeg kunne fortelle at jeg var gravid! Hehe! Hadde hatt sen eggløsning, sikkert etter jeg hadde vært og tatt blodprøver.

Anonymkode: f7727...299

Åh så fint! Nå fikk jeg bittelitt håp tilbake igjen. 💗 blir helt koko av å gå pp etter pp.

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre kurer, enkle: ingen graviditet. En dobbel kur: tvillinger på 9 nå:)

Anonymkode: 44c3b...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år her, prøvde i 10 mnd, mista troa! Fikk menopur på fertilitetsklinikken, d hjelper på EL og til å slippe det beste egget! Da ble jeg gravid på første forsøk og er 30 uker gravid nå🙌🏼❣️

Lykke til, d går bra, selv om du ikke tror d nå!

Anonymkode: 6b3f7...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første enkle kur hadde ikke resultat, men den doble kuren etterpå gjorde susen. Har en herlig gutt på 1.5 år nå 💙

Anonymkode: be0fe...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt temperaturen din om morgenen de siste syklusene? Der ser du med sikkerhet om du har hatt eggløsning eller ikke :) får du pergo av legen? De er tatt ut av markedet nå..

Anonymkode: 0fa9d...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du målt temperaturen din om morgenen de siste syklusene? Der ser du med sikkerhet om du har hatt eggløsning eller ikke :) får du pergo av legen? De er tatt ut av markedet nå..

Anonymkode: 0fa9d...145

Nei ikke tempet. Tatt  blodprøver . Får clomifen. D er det samme som pergo. 😊

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

36 år her, prøvde i 10 mnd, mista troa! Fikk menopur på fertilitetsklinikken, d hjelper på EL og til å slippe det beste egget! Da ble jeg gravid på første forsøk og er 30 uker gravid nå🙌🏼❣️

Lykke til, d går bra, selv om du ikke tror d nå!

Anonymkode: 6b3f7...cd7

Takk for gode ord kjære deg 💗

Er så redd d aldri skal gå.   Siden jeg er 37 og blodprøver har vist nedsatt eggkvalitet. Da må jeg sjekke menopur om dette ikke funker.

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Første enkle kur hadde ikke resultat, men den doble kuren etterpå gjorde susen. Har en herlig gutt på 1.5 år nå 💙

Anonymkode: be0fe...1cd

Så fantastisk å høre <3 

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også to pergobarn, brukte primolut for å få eggløsning da jeg aldri har det og spiren satt på 3 doble kur på begge to

Anonymkode: 07718...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kom på 4. doble kur. Hadde gitt opp, men var definitivt verdt det ❤️

 

Er du 36 år og sliter ville jeg gått privat. Jeg gjorde det nå. Pergo virka ikke, letrozol virka ikke. Ingen respons i egglederne mine tross doble kurer og tross graviditet sist! Endte med lavdose sprøyter menopur. Ble gavid på første forsøk. Litt dyrt og litt skummelt med sprøyter men SÅ verdt det. 

Anonymkode: 9a63f...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LillePunk skrev:

Er pergo tatt ut av markedet? Hvorfor det?

Vet ikke... bare gått ut tror jeg. Clomifen er akkurat d samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun kom på 4. doble kur. Hadde gitt opp, men var definitivt verdt det ❤️

 

Er du 36 år og sliter ville jeg gått privat. Jeg gjorde det nå. Pergo virka ikke, letrozol virka ikke. Ingen respons i egglederne mine tross doble kurer og tross graviditet sist! Endte med lavdose sprøyter menopur. Ble gavid på første forsøk. Litt dyrt og litt skummelt med sprøyter men SÅ verdt det. 

Anonymkode: 9a63f...543

Endte også på lavdose menopur og gravid på 1. forsøk👌🏼 

Anonymkode: 6b3f7...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun kom på 4. doble kur. Hadde gitt opp, men var definitivt verdt det ❤️

 

Er du 36 år og sliter ville jeg gått privat. Jeg gjorde det nå. Pergo virka ikke, letrozol virka ikke. Ingen respons i egglederne mine tross doble kurer og tross graviditet sist! Endte med lavdose sprøyter menopur. Ble gavid på første forsøk. Litt dyrt og litt skummelt med sprøyter men SÅ verdt det. 

Anonymkode: 9a63f...543

Så godt å høre at du fikk hjelp. Jeg trenger håp 💗

Jeg er hos privat gyn. Får prøve pergo litt nå før vi evnt går videre. Har to barn fra før. Er det veldig dyrt m menopur?

Anonymkode: 0f3fa...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...