Gå til innhold

Mørke brun kornete utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt bekymret å nyskjerrig på utfloden som har oppstått etter at jeg satte inn kobberspiral. De første ukene var det normalt med sterke blødninger i ca 4 dager før det avtok til små blødninger å litt resteblod som hang igjen etter toalettbesøk. Så en 2 ukers periode uten mens for så å få spottblødninger igjen over noen dager. Dette gikk over i brunt resteblod og har kommet å gått. Har hatt en liten "blødning" med friskt blod i kanskje 2 dager for ett par uker siden nå, og det samme skjer. Det har nå pågått av å på i noen uker, ved samleie kan det komme masse brune greier å noen ganger klumper. Nå har det ikke vært noe på en ukes tid, men i dag igjen kommer det brunt tynt kornete veske når jeg er på do å gjør nr 2 å dermed " presser" litt. I tillegg kan jeg ha noe smerter i venstre side av bekkenet ved siden av livmorhalsen vel...

Satte inn spiralen i slutten av januar. Har hatt en seksualpartner uten kondom å tenker også på klamydia men tviler sterkt...

Takker for delte erfaringer rundt dette.. skal også sjekke opp med lege nå til uken.

 

Anonymkode: a0b72...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg er litt bekymret å nyskjerrig på utfloden som har oppstått etter at jeg satte inn kobberspiral. De første ukene var det normalt med sterke blødninger i ca 4 dager før det avtok til små blødninger å litt resteblod som hang igjen etter toalettbesøk. Så en 2 ukers periode uten mens for så å få spottblødninger igjen over noen dager. Dette gikk over i brunt resteblod og har kommet å gått. Har hatt en liten "blødning" med friskt blod i kanskje 2 dager for ett par uker siden nå, og det samme skjer. Det har nå pågått av å på i noen uker, ved samleie kan det komme masse brune greier å noen ganger klumper. Nå har det ikke vært noe på en ukes tid, men i dag igjen kommer det brunt tynt kornete veske når jeg er på do å gjør nr 2 å dermed " presser" litt. I tillegg kan jeg ha noe smerter i venstre side av bekkenet ved siden av livmorhalsen.. Jeg har ikke utflod i den forstand at det kommer av segg selv i trusa men kun under sex å når jeg tisser å presser når jeg er på do...

Satte inn spiralen i slutten av januar. Har hatt en seksualpartner uten kondom å tenker også på klamydia men tviler sterkt...

Takker for delte erfaringer rundt dette.. skal også sjekke opp med lege nå til uken.

 

Anonymkode: a0b72...a31

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...