Gå til innhold

Har forumet krampetrekninger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

før det dør helt ut? 

I «gamle dager» måtte man fort bla mange sider bakover, bare for å følge med på hva som hadde skjedd de siste timene, mens nå er det mange timer gammelt stoff alt på side 2. 

Synd! 

Anonymkode: 51da3...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig synd. Det er utrolig tregt her inne, har vel vært sånn etter den siste oppdateringen. Sånn går det når de tvinger gjennom forandringer som gjør forumet dårligere

Anonymkode: ba4e6...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt dødt her.

For min del er det fordi nettsiden er så treig til å laste inn. Jeg gir ofte opp og går til et annet nettsted, før innlegget jeg har trykket på laster ferdig (og dette er uansett hva jeg bruker av smartphone, iPad, jobb- og hjemme-PC). Det finnes ikke treigere forum enn dette, og nå til dags er dét ganske vesentlig. Vi forventer kjapp tilgang.

Anonymkode: fdf0d...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo helt dødt her.

For min del er det fordi nettsiden er så treig til å laste inn. Jeg gir ofte opp og går til et annet nettsted, før innlegget jeg har trykket på laster ferdig (og dette er uansett hva jeg bruker av smartphone, iPad, jobb- og hjemme-PC). Det finnes ikke treigere forum enn dette, og nå til dags er dét ganske vesentlig. Vi forventer kjapp tilgang.

Anonymkode: fdf0d...25f

Så rart, her er det like kjapt som andre sider. Har opplevd noen  ganger det har gått tregt. Har du sagt ifra?

Anonymkode: 2b64b...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så rart, her er det like kjapt som andre sider. Har opplevd noen  ganger det har gått tregt. Har du sagt ifra?

Anonymkode: 2b64b...5d2

Hva er vitsen. Det ble mye klager på dette rett etter omleggingen, og moderatorene stilte seg uforstående til det. Men jeg mener bestemt at det er én av grunnene til at folk ikke gidder.

Jeg har tatt tiden nå... det tar 6 sekunder å åpne en tråd. Det er for lenge. Sånne hastigheter på nettsider hører til på tidlig 2000-tallet.

Anonymkode: fdf0d...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så rart, her er det like kjapt som andre sider. Har opplevd noen  ganger det har gått tregt. Har du sagt ifra?

Anonymkode: 2b64b...5d2

Å trykke seg tilbake til tråd-oversikt tar 7 sekunder. Til sammenligning kommer både fb-feeden min og forsiden til aftenposten opp på 2 sekund.

Anonymkode: fdf0d...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo helt dødt her.

For min del er det fordi nettsiden er så treig til å laste inn. Jeg gir ofte opp og går til et annet nettsted, før innlegget jeg har trykket på laster ferdig (og dette er uansett hva jeg bruker av smartphone, iPad, jobb- og hjemme-PC). Det finnes ikke treigere forum enn dette, og nå til dags er dét ganske vesentlig. Vi forventer kjapp tilgang.

Anonymkode: fdf0d...25f

Det ikke bare deg. Det er ingen andre steder som jeg har så mye problemer med lav hastighet og vanskeligheter med å åpne sider, som her inne :(  Noen ganger er det helt problemfritt, men andre dager er det som sirup. Jeg har klagd flere ganger, men standardsvaret er som regel at det sannsynligvis er min tilgang det er noe galt med. Men det er merkelig at den virker bra alle andre steder

Anonymkode: ba4e6...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er litt tregt, men etter at alle forumene ble slått sammen syntes jeg alltid at det er mye å lese. Jeg blar meg sjelden lengre bak i sidene enn 2-3 og nå er ikke det lengre enn ett par timer. Noen dager er det stille, andre dager er det litt mer liv her. Man kan jo vite hvilken dag det er bare ved å se hvor mange timer innlegg på side 2 er!

Anonymkode: a2e01...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Så utrolig dumt at det er så treigt! Som noen av dere kanskje husker jobba Teknisk med dette i høst, og jeg trodde de hadde funnet feilen og at det hadde blitt bedre, basert på tilbakemeldigingene vi fikk. Det var veldig vanskelig å finne ut hva som var årsaken, derfor tok det tid før de gjorde noe med det. 

På 8.3.2018 den 21.44, Anonym bruker skrev:

Hva er vitsen. Det ble mye klager på dette rett etter omleggingen, og moderatorene stilte seg uforstående til det. Men jeg mener bestemt at det er én av grunnene til at folk ikke gidder.

Jeg har tatt tiden nå... det tar 6 sekunder å åpne en tråd. Det er for lenge. Sånne hastigheter på nettsider hører til på tidlig 2000-tallet.

Anonymkode: fdf0d...25f

Vi stilte oss ikke uforstående til at det var treigt, men som sagt fant ikke Teknisk ut hva det var som forårsaket det. Når vi nå får beskjed om at det er treigt igjen skal jeg ta det opp med én gang! Det er ikke treigt her, så jeg får ikke gjenskapt problemet, men det betyr ikke at jeg ikke tror på dere. 

Forresten måtte vi foreta den store oppgraderingen, for det kom ny programvare fra leverandøren, så det er ikke noe vi bestemte oss for ut av det blå. 

Men vi ønsker selvsagt et forum som fungerer. Jeg skal bringe videre at det er treigt igjen!

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer med beskjed jeg har fått: Gjennom helga har vdet ært problemer med å levere stabilt forum pga et virusangrep som førte til såkalt "cluster" i flere ledd.

Det skal være ordna nå, men tar gjerne imot tilbakemeldinger dersom det fremdeles er treigt. 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Oppdaterer med beskjed jeg har fått: Gjennom helga har vdet ært problemer med å levere stabilt forum pga et virusangrep som førte til såkalt "cluster" i flere ledd.

Det skal være ordna nå, men tar gjerne imot tilbakemeldinger dersom det fremdeles er treigt. 

Hanne Mari

Nå har ikke jeg hatt problemer med treghet i helga, men denne tråden ble jo opprettet før helga og som du ser i tråden, har problemet vart lengre enn det. 

Anonymkode: 2b64b...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har ikke jeg hatt problemer med treghet i helga, men denne tråden ble jo opprettet før helga og som du ser i tråden, har problemet vart lengre enn det. 

Anonymkode: 2b64b...5d2

Ops, ja, det ser jeg nå! Da sier jeg ifra uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...